28 octombrie 2009

Un salut de bun sosit !

Incep prin a-i saluta pe toti cei din blogosfera, pe toti cei care m-au citit si ma vor citi si aici.Am ales aceasta varianta, pentru ca blogul pe care scriam pana acum, este blogul copilului meu si acolo chiar nu au ce cauta articole cu un limbaj mai putin decent, comentarii rautacioase ale caror raspunsuri sunt mai putin politicoase, ganduri si idei despre murdaria si mizeria in care cateodata  pasim.Toate articolele din blogul respectiv le voi muta aici, unde aveti unda verde la a comenta ce doriti, la fel eu, imi permit aici in coltul meu de rai virtual, sa scriu despre ce vreau, cum vreau si cum imi place.Nu oblig pe nimeni sa ma citeasca, nu intreb pe nimeni daca e ok asa cum scriu eu sau nu, vreau doar sa imi "descarc" in scris anumite ganduri, idei si impresii.
Atat si enjoy it!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu