28 octombrie 2009

Gyrismo...

Am cugetat la ideea asta de vreo 3-4 zile, duminica am cumparat pliculetul, ieri dimineata m-am uitat la el, l-am intors pe toate partile, m-am uitat la el bine, l-am pus totusi la loc.Acum vreo ora m-am trezit, sunt vraiste de oboseala ( deh! aseara am fost la party :-D ) si m-am dus glont in bucatarie, l-am luat de unde-l pusesem ieri, l-am desfacut si l-am mirosit.Mi-a intrat aroma prin nari si mi-a facut click creierasului.Am luat cana mea iubita, suportul de cana care mi-a tinut atatea si atatea stacane de-a lungul vremii, am turnat plicutelul , 2 cuburi de zahar brun, lapte condensat ( ah ce dor mi-e acum de NOY-NOY ) si am amestecat.M-am dus langa pc si savurez si acum primul ness cu lapte pe care-l beau dupa un an si jumatate.aa9646a5d1d
Mi se pare ca beau cea mai fantastica bautura din lume.Ma gandesc ca acum ar merge si o tigara, as fi insa prea slaba ca sa ma reapuc de fumat.Poate cate una asa de dimineata nu ar fi nush ce, dar de la una pana la un pachet pe zi  iar...nu e decat un pas.Si ala e infim...imi place de mor sa fumez si sa beau ness cu lapte.
Incet, incet ma reintorc la vechile mele obiceiuri si asta ma face super fericita.
Ascult Love radio, ma joc pe zoo.gr si povestesc cu oamenii aia razand cu pofta, savurez cafeaua asta minunata si ma gandesc ca viata uneori e super pinky.Azi ma simt super !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu