28 octombrie 2009

Despre oameni naspa si povesti cu ei -serial ( episodul 1 )

Apropos de stupizenii si de oamenii imbecili... de care din pacate e plina tara asta si se tot umple cu generatiile din urma care sunt pe an ce trece si mai snobi si mai inculti si mai naspa ca oameni ( desigur nu e o generalizare dar cei care-s oameni cu adevarat misto sunt putini, intr-o minoritate absoluta traind )...
Ma intreaba o tanti care locuieste undeva la tara intr-un satuc devenit peste noapte sat numai cu vile si cu coiosenii de masini si toale, cu d-aia plini de bube de aur pe maini, la gat si pe la urechi de unde imi imbrac copilul de este atat de misto asortat si imbracat?
Si-i spun cu fata-mi vesela si inocenta ( aa-mi place sa-i ard pe imputitii astia cu raspunsuri si cu o fata de pure  angel ) ca eu toate "toalele " i le iau din piata si de la Auchan.O vad ca face o mutra de greata amestecata cu uimire si-mi spune cu o voce de barzaun :" Hai fata, nu glumi ! " ( eu apelativul asta "fata" il detest si chiar ma amuz cu D. rau pe seama alora de-l folosesc, le imitam cateodata si radem cu lacrimi ).Ii raspund ca nu glumesc si ca jur ca pe Bimbi in majoritate il imbrac numai de la Auchan iar sosetele, body-uri, caciulite,etc.le iau din piata."Pai cum asa ?" imi spune imbecila. "Iaca asa " ii raspund si eu vesela ca am socat-o , " ce rost are sa dau banutii mei castigati greu unor naspe , sa le fac lor curul mare ca sa ii iau copilului toale "de firma" branduite la turci? Nu frate, daca eram intr-adevar o coiosenie si aveam un salariu se taspe mii de euro sa-mi permit sa-mi imbrac bebelusul numai de la C.K.  sau D & G dar de la mama lor nu contrafacute ! era ok, dar atata timp cat toti aia din mall-uri iau haine din Turcia si mai rau din Europa, branduite pe nush ce vapoare, cum sa fiu de acord sa arunc cu banii mei?Mai bine il imbrac de la Auchan si il duc in Franta la Disneyland de restul sumei pe care as fi dat-o la mall pe toale." N-a mai zis nimic, sunt sigura ca m-a blamat si o fi zis ca-s proasta si saracie de-mi imbrac copilul din piata dar fix mi se rupe la bascheti de toti parvenitii si snobii astia infecti.Pana una,alta, copilul e super fain asortat si imbracat asa ca...traiasca Auchan-ul si pietisoara mea !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu