28 octombrie 2009

Le raspundem cititorilor...( Despre oameni naspa- episodul 5 )

Pe mine m-a invatat mama de mica, ca atunci cand cineva iti face un serviciu, trebuie sa-i fi recunoscator si sa-i multumesti.Astfel incat eu nu vreau sa fiu o nesimtita si sa nu le multumesc tuturor celor din haita care mi-au crescut imens traficul blogului in ultimele zile.In afara  de multumiri este frumos sa le si raspunzi "fanilor" , ca d-aia ti se umple zilnic casuta de mail cu mesaje care mai de care mai "cool",  venite de la ei.
Fac o mica paranteza ( tot pentru "fani" desigur ) in care subliniez faptul ca aseara l-am ascultat iar pe adorabilul de Mircea Badea care in limbajul sau a folosit urmatoarele cuvinte: " rahat, rahat de cocostarc, panarame, boul baltii, jartea ordinara, dramba, bou, vita, prosti, am fost sa bag la mat,etc." M-am cugetat eu adanc, asa in nebunia mea si am zis ca daca omului astuia i se permite sa aiba un vocabular asa de "murdar" ( La naiba !! ) pe un post public tv, fiind in timpul jobului si lucrand pentru un trust de media, daca CNA-ul nu i-au dat decat niste amenzi dar il lasa sa le zica pe bune seara de seara...eu sunt mic copil cu al meu limbaj criticat atat de mult de haitele de "jartele ordinare" ( cuvantul l-am invatat de la tv ) astfel incat de acum incolo, orice nemultumire provocata "jartelelor " in legatura cu limbajul meu, o pot sesiza CNA-ului si astept cumintica amenzile acasa.
So...s-o luam punctual cu raspunsurile ( azi folosim numai cuvinte din media aprobate de CNA, nu de alta dar n-am bani de amenda ca abia am consumat alocatia copilului ) :
-majoritatea cititorilor "de bine" sunt foarte preocupati de "bietul " meu copil si de modul in care mi-l educ si-l cresc.Pentru ca atat de mult ii freaca grija pe domniile lor, m-am consultat cu al meu sot si am hotarat organizarea unui casting pentru "Cea mai buna mama " ( exceptand-o pe tanti aia din articol despre care ni s-a spus ca e " mama si sotie iubitoare " ca de ea deja stim ca e "o sfanta" si am sa fac tot posibilul sa fie canonizata ).Toate " jartelele" astea ( pfuai ca acest cuvant imi lipsea din vocabular ) care-mi trimit mail-uri " din dragoste" trebuie sa fie mame si sotii exemplare, asa incat, educatia lui Ayan contand enorm pentru noi, ne-am cugetat ca cel mai bine ar fi sa-i aducem o guvernanta d-asta dintre "jartele" cu caracter nepatat, supla si frumoasa ca o trestie, educata la Casa Regala si cu limbaj de " pansion" .Deci...platim oricat, problema noastra spinoasa cred insa ca va fi alta: pe care dracu' o vom alege din atatea mame ideale?In fine...comunicatul a fost facut catre "fane", asteptam cv-urile insotite de sublimele foto pe blog.
- referitor la limbaj am raspuns mai sus
- alta categorie de "fani" imi scriu ei de zor saracii, dar ii rog mult sa se exprime fie in limba romana, fie in engleza, fie in greaca, cum doresc ei din cele 3 variante, dar sa-i pot intelege ce vor sa spuna.Cuvinte multe puse de-a valma intr-un context cat un carnat exista dar...fara inteles.
- mai exista niste dudui pe care nici macar nu le-am observat vreodata, care scriu ca "nu merita atentia mea".Ha?? Oi fi si tu vreun miez sa-mi doresc sa-ti atrag atentia si eu nu stiam...Mdeah...bagatori d-astia de seama...
- o alta duduie m-a intrebat daca am personalitate dubla c-o iubesc pe Maica Domnului? Nu vad legatura si nici vreo gluma sau ironie dar ii raspund totusi ( a facut si ea trafic la blog,nu? ) ca am personalitate tripla, stau la capitolul personalitate precum cameleonul.Multumita?
- alte madame sunt interesate rau cum stau cu sexul ...despre viata mea intima nu obisnuiesc sa povestesc dar daca "fanii" o vor cere cu ardoare promit sa-l conving pe sot sa scoatem patul conjugal la Universitate sa calmam curiozitatea arzanda a tantilor.Astept subiecte mai "incitante"la care sa dau raspunsuri, ca pe-astea le-am lamurit, sper.
Hai va pup cu drag, va doresc week-end placut si nu uitati ca va vreau si mai activi, traficul sa mi se qvadrupleze :-D
P.S: zi de audiente si raspunsuri am numai in weekenduri ca sa se stranga multe mailuri de la "fani " pe parcursul saptamanii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu