29 octombrie 2009

Radiografia unei zile naspa

Azi noapte la ora 2 ma plimbam prin casa cu una bucata  Guguluf  infundat rau, in brate.La ora 3:30 am putut in sfarsit sa adorm.La ora 7:30 dimineata suna ca la balamuc telefonul fix.Cu greu m-am dezmeticit ce suna la ora aia atat de strident.Era o idioata care voia nu stiu ce informatii despre o retrocedare.La ora 7:30 dimineata...S-a dus dracu' somnul meu...La ora 8 s-a trezit Bimbi si a papat, l-am schimbat, medicamente, aspirat nasul.S-a facut ora 9:15, mai culca-te daca poti...Ma durea capul sa lesin, nasul il am infundat in asa hal ca mi-am pus o sticla de picaturi pana acum si nu se vede nicio imbunatatire,  ma simt aiurea rau.
La pranz cand sa dorm si eu putin au bagat kktii astia de deasupra de undeva o bormasina si mi-au "gaurit" creierii timp de 2 ore, dormi daca poti cand locuiesti in cutii de chibrituri...
Colac peste pupaza am pus la fiert o oala cu apa pentru ceai si cat am schimbat copilul auzeam poc! si trosc! dar nu m-am gandit ca era oala care se arsese pe foc si in bucatarie si pe hol erau aburi ca-n sauna.
Apuca-te si freaca oala, deschide geamurile si fa un frig in casa ca la pol si tremura ca un kkt in ploaie...
Ce altceva se mai putea intampla?Ca ce incepe ca ca un cur exact asa se si termina !!
Am vomat de-am rupt ( am inteles ca si asta face parte din spectacolul gripei contactate ), se invartea totul cu mine, ma gandeam cu groaza daca nu cumva sunt iar insarcinata ( asta mi-ar mai trebui acum ! ).Nu, nu sunt...
Abia cand a venit D. acasa am putut sa ma bag in pat alaturi de Guguluf si sa dormim 3 ore neintorsi.N-am mai dormit dupa-masa atat de mult de cand eram insarcinata cu el :-).
Mi-a prins bine insa si desi ma simt inca super rau sper ca ziua cea de cacao a luat sfarsit pentru mine.
In toata nasoleala asta s-a intamplat si un lucru care mi-a facut placere multa : mi-a scris Sandra.Si m-a apucat iar starea cacaoata.Mi-e dor de ea si de Maria si de Goran, mi-e dor de vara !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu