28 octombrie 2009

Petrec iar ca altadat’

Aseara am fost la o petrecere unde mi-am incarcat bateriile pentru inca multa vreme de acum incolo.Mi-am adus aminte cu ocazia asta ca am promis odata ca n-am sa lipsesc de la nicio petrecere la care se aduna oameni “mari” inca in viata, insa sarcina si nasterea m-au tinut departe de “mediul” in care ma simt acasa, de oamenii cu care ma simt minunat.In afara de faptul ca am palavragit cate-n luna, cate-n stele, ca am revazut prieteni dragi, ca am mancat si am baut, ca am cunoscut si alti oameni draguti cu care am povestit, ca la fiecare petrecere – unde ne reunim cu totii- am cantat.Si cantam toti in cor, rasuna restaurantele unde ne intalnim, chelnerii vin si bat si ei din palme sau canta daca stiu melodiile iar orchestrele ne acompaniaza.Cateva din cantecele pe care le cantam cu tot sufletul nostru, cantece ce au cuvinte de neegalat si au ramas peste vremuri vii, sunt astea:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu