28 octombrie 2009

Schimbari...numai de look momentan

Astazi m-am hotarat brusc, cand m-am trezit, sa-mi schimb look-ul.Waw...mi-era atat de teama de o schimbare ( in general urasc neprevazutul si schimbarile mari imi produc temeri ) si totusi...Imi doresc de vreun an sa ma vopsesc roscata si am tot amanat : ba a fost nunta, ba am fost gravida, ba am zis ca la botez sa dau bine la poza si sa nu ies naspa daca nu ma prinde noua infatisare, astfel incat motive peste motive nu am avut curajul s-o fac.
Azi dimineata am vrut neaparat sa-mi schimb culoarea parului si am plecat grabita sa iau vopsea, desi am avut suvite blonde pe parul natural am zis ca orice-ar iesi eu o fac.Si de nu iese bine, dau cu castaniu, stau asa satena vreo 2-3 luni si bag iar suvite blonde apoi.
In timp ce stateam cu vopseaua pe par si cu o punga mare ptr. gunoi de culoare neagra peste par sa nu-mi curga vopsea prin casa, Guguluful se uita cu niste ochi cat sarmaua la mine ca-mi auzea vocea dar nu recunostea si personajul.Bietul copil :-) ce-o fi gandind vazand aratarea din fata lui cu o punga neagra in cap ca un prezervativ? :-)
Sper sa nu ma apuce iar febra vopsirilor ca la 20 de ani ca al meu baiat nu va mai sti ce si cum este cu mama lui.Atunci la anii aceia minunati imi schimbam culoarea parului dupa cum batea vantul.Si-mi amintesc ca roscata eram tare faina si pun si o poza drept marturie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu