28 octombrie 2009

Un adaggio mititel ( Despre oameni naspa-episodul 4 )

Ma simt nevoita sa fac un adaggio la tot ce-am scris pana acum pe blogul copilului meu, in urma unui mesaj ce l-am primit pe mailul personal de la tanti cu cojones, din articolul de ieri, care m-a dojenit ca la scoala ( eu cand am citit mailul , pe cuvant de pioneer ca m-am ridicat in picioare si am si spus mai intai "saru'mana tovarasa sefa!" ) scrrindu-mi urmatoarele ( va rog sa nu muriti de ras ca nu e cazul ):
"...folosesti un limbaj care nu face cinste unei doamne si pe blogul copilului tau. Blog pe care copilul tau extrem de educat il va citi si se va cruci cat de urat putea sa "vorbeasca" in scris mama lui.
Dar cred ca o sa-mi pierd timpul de pomana ca tu tot nu ai sa intelegi.
Asa ca foloseste in continuare acel jurnal care se voia a fi al lui Ayan pe post de wc in care sa "vomiti" tot veninul provocat de tot felul de personaje (printre care ma numar si eu): secretare, mamici , aurolaci, mafalde etc."
Pfoaaa sunt miscata pana la lacrimi de acest mail, zau asa !
Si acum sa fac acel adaggio: Pe blogul copilului meu si al familiei mele FAC CE VREAU SI SCRIU CUM VREAU, ( oare se vede acum destul de clar? ) imi dati voie tovarasa sefa cu cojones???Sau o sa-mi spuneti si acum ca nu sunteti de acord cum il cresc pe Ayan, tanti Mafalda?
Ayan o sa fie la un alt nivel ( si cine a zis ca va fi el educat, nohhhh o sa creasca asa in bataia vantului, ce s-o prinde e ok, ce nu s-o prinde de el...ata ete, e multi gunoieri pe drumuri si gunoaiele sta maldare pe strazi ) astfel incat va sti ca:
1. in scris nu poti decat sa te exprimi si niciodata sa vorbesti, oricate ghilimele s-ar folosi
2.daca Ayan cand va fi mare se va cruci la un astfel de limbaj inseamna ca am sa cresc un Papalache care va rosi la orice duma si am sa fiu tare trista de ceea ce am crescut la usa
3. mi-ar fi rusine sa imi permit sa scriu asa ceva unui om caruia tocmai i-am facut observatii despre cum "vorbeste" ... in scris.
4.nu as intelege nimic oricum pentru ca nu sunt nici sefa si nici nu ma invart in high circles ca si tine, viata mea e mai...naspa asa...iar eu mai saraca cu duhul ca d-aia n-am ajuns sefa cu cojones mari !
Sincer, "oare unii oameni e nebuni, maica?" vorba femeii de serviciu de la mine de la bloc.
Tanti sefa cojones sau tanti Mafalda ( asta ca sa nu "vorbesc"... in scris :-D  mult mai urattt decat atat ) matale citesti bloguri in genere? Ai vazut ca sunt personaje super destepte care folosesc un limbaj foarte vulgar si nu si-a permis nimeni sa le spuna ce mi-ai scrie mataluta mie? De ce nu-i faci o "vorba" in scris si lui Mircea Badea sau lui Bendeac al carui ultim articol de pe blog este intitulat: " Ati auzit de revista Pula?" sa le spui ca nu le face cinste ceea ce scriu?
Bre fato ( ca deja m-am enervat negativ ) daca ai auzit si tu de revista cu pricina, de care pomenea scumpul de Bendeac, baga-te cu putere in ea ...( sa citesti, nu altceva ) si mai lasa-ne sa traim,ok? Urat, frumos... nu-i treaba ta ce fac io si ce scriu io oriunde in lumea asta as "vorbi" in scris.Ma-nsileji brie?
Hai succes si la mai mare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu