28 octombrie 2009

Despre oameni naspa- serial ( episodul 3 )

Momentan nu am ce face caci copilul e la plimbare si am hotarat aici in "casuta mea" virtuala sa "barfesc" si eu niste "duoamne" care nu au loc de blogul meu.IAR...Geezzzzz...naspa rau sa fii frustrat, zau asa!!
Pe zi ce trece imi dau seama ca muierile sunt freaky  rau de tot daca sunt frustrate si invidioase.Azi dau o cautare pe prietenul google ( ai vazut ca nu urmaresc in umbra tanti Gabi? Baga si domnia ta pe google cautare "ayandari" si-ti apare postul de inteligenta pe care l-ai scris pe forum) si ce gasesc? Niste femei de pe un forum ( n-are importanta care) imi barfeau de zor blogul si limbajul, faza cea mai tare fiind ca una dintre ele ma si ameninta "ce i-as face daca as prinde-o " :-D  :-D
Fireste ca m-am interesat sa vad cine este aceasta gabicostache?Si ce-mi vazura ochisorii...nu exista cuvinte in limba romana ( nici in argo macar ) pentru a o caracteriza pe aceasta ...habar n-am cum s-o numesc.
Mai, eu stiu ca forumurile exista pentru a schimba pareri, a te documenta, a mai afla una-alta, a povesti diverse lucruri strict la subiect.Ce-i drept ca pe foumurile cu mamici este mare haos, in general, sunt multe mame care " au devenit iar virgine dupa ce au nascut " ( vorba unei mamici tare dragi mie ) si care se strang in "haite" ca sa barfeasca tot ce nu este conform cu ideologia lor despre viata asta.
Eu stiu o treaba: de cand sunt mica am urat de moarte mironositele, fufele astea care rosesc de numa' la orice cuvant mai colorat si se bat cu pumnii in piept ca sunt fete cuminti si s-au maritat cu primul venit, primul tintit.So what????? Trebuie musai sa fim toate asa?Oare in tara asta nenorocita nu o sa ne lepadam de a ne uita in curtea vecinului si daca lui ii merge mai bine incepem sa povestim pe la colturi dand cu oua stricate in el?
Nu-ti place personajul ii dai ignore si treci mai departe, nu te amesteci cu el si gata, iti vezi linistit de-ale tale si de-ale semenilor la fel ca si tine.
Oare cum poti intra pe un forum public unde citesc o groaza de oameni din lumea asta sa-ti pui toata viata pe tava?Cand si cum, la ce ora,etc.Ce ma surprinde la haitele de virgine post-partum este modul in care barfesc pe altii cand ele-s vai de steaua lor ( si asta am citit-o pe mai multe forumuri de mame d-astea care cred ele ca detin adevarul absolut ).Cum sa te revolti si sa barfesti ca nu stiu care si-a luat rochie de mireasa si a dat 5000 de euro pe ea, cum sa te revolti si sa te apuci sa strigi tare pe forumuri, ca altcineva a platit la nastere 3000 de euro ca asa a avut pasarea ei chef sa nasca la Euroclinic, de exemplu?Pai daca te tine tartita de ce nu ai facut si tu asa?
Bai...sincer...imi fac cruce,eu nu am avut de-a face cu oameni d-astia de cacat ( da gabicostache,vezi bine desi esti putin sasie din poze, oameni de CACAT ) niciodata.In liceu am fost numai femei, frate erau cateva "virgine" d-astea de roseau ele la orice goanga, dar s-au dat pe brazda femeile pana in final, in facultate am avut numai trazniti, oameni super misto cu care am insirat cluburi si cafenele si ne strangeam la alt soi de barfa si petreceam minunat ( ok, majoritatea sunt plecati din Romanica ce-i drept) , la job eu n-am avut colegi d-astia cacaciosi si suferinzi de boala asta a frustrarii .Poate ca d-asta stand acum acasa si citind pe forumurile astea ma iau toate fricile vazand ca e plina tara de oameni d-astia "maro" ( bai e bestiala femeia pe care o citez ) :-D
Am cunoscut pe forumul cu pricina o groaza de fete faine, cu care pastrez legatura si pe mess, pe mailuri,etc. dar in marea majoritate pe forumuri d-astea, stau numai cretinoide gen gabicostache care daca nu te-ai maritat virgina, ai pasit in club si ai mai tras si vreo betie vreodata, esti deja...poti sa intri la parnaie, esti d-aia de dupa blocuri, ai limbaj de nu stiu care, te barfesc, te pun la zid, vin cu amenintari d-alea ieftine "sa vezi ce-i fac eu daca o prind" ( ce dracu sa-mi faci gabicostache tu mie?Poate sa ma darami ca ai 110 kg pe-un crac si esti balena esuata la mal ) , comenteaza ele ce fac eu pe blogul meu si ce scriu, ce fel de mama sunt, ca nu-s ele de acord  cu modul meu de educatie ca si cum pe looserii astia de oameni i-ar fi intrebat ever cineva daca le place lor cum traiesc eu sau altul ca mine?! Treziti-va bai nasoalelor la realitate, nu mai fiti ipocrite si nu va mai ascundeti dupa deget.Vorbiti deschis daca asa va vine, iubiti-va barbatii cu patima daca asta simtiti ( si mai vor si ei normal cu atata slana pe voi ), ganditi si exprimati-va liber ca sunteti in libertate si cresteti-va copiii liberi in gandire, spirit si exprimare.
As vrea s-o intreb pe imbecila asta de gabicostache daca o sa vina fii-sa pe la 14 ani si o s-o intrebe ceva legat de masturbare ce dracu' o sa faca?Isi scuipa in san si-si face cruce sau da toata casa cu aghiazma si patul fii-si i-l sfinteste?la naiba!!
Alta ii scria ca daca am facut-o pe gabicostache sa sufere pe blogul meu ( Cristosele :-D, vorba lu'Statica ) sa nu dea importanta...bai niste dume de-ti sta mintea in loc.Eu rad acum dar nu e de ras, pe bune, e jalnic ca avem atatia frustrati d-astia in jurul nostru, frustrati care s-au inmultit ca sobolanii si le dau o atare educatie si plozilor lor.
Gabicostache pune dracu' mana si tine cura de slabire ca ai fatat de 1 an si ceva ( iti mai pui si video in costum de baie pe forum ca si cum ai fi vreo Barbie-girl ), fa-te gigea, ia-l pe barbata-tu si somotoceste-l bine sa-ti iasa excesul infernal de foliculina din tine si nu te mai preocupa de barfe ieftine si de altii !! Iti dau un sfat asa de mila...
Ca ma barfesti tu si cu haita ta de "duoamne" de pe forumul unde activezi zi si noapte, ca imi urmaresti blogul si copilul ma face super fericita ( sunt sigura ca ai da oricat sa fii si tu macar 80 % ca mine si ca al meu copil, dar...mama natura a dat gres cu tine) pentru ca intotdeauna "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca-s acrii", daca as fi o prezenta total neinteresanta iti spun eu sigur ca nu te-ar mai zgandari grija de ce scriu sau cum scriu, cum imi cresc sau nu eu copilul, daca barfesc sau nu pe blog ( by the way aici narez tu dibolito si nu "barfesc", asta faci tu cu sleahta ta de complexate care toate au probleme cu Petrici, Ionici si Marinici si sunt pline de frustrari.Ultima duma a lor: se mira tare ca nu au auzit in telenovele folosindu-se cuvantul "cojones" ...bai ti se ridica parul in cap frate de atata cretinitate ).Meyyyyyyyyy sunteti de-a dreptul varza, nici nu merita sa-mi pierd timpul cu voi, nu meritati nici 2 secretii de-ale lui fii-miu.Cum puii mei mah sa astepti sa fie folosite in telenovele difuzate public asemenea expresii?
M-am tirat ca plange copilul, cred ca s-a ingrozit si el cand a vazut video cu gabicostache in costum de baie...In una din zilele urmatoare il fac public pe blog ca stiu ca-l citesc blogul si niste meseraisi de oameni care vor comenta fain de tot imaginea cu balene :-D .Si gabicostache asta poate sa ne dea in judecata daca are coaie in ea  ( am spus-o si-n romana naspetooooo ca nu credeai ca o pot spune) , sa scrie cui vrea ea sa ma dea afara de pe blogul meu ca am uitat sa va spun ca ea si cu o alta saraca dintr-un sat de pe langa Vatra Dornei sunt  oameni  desemnati cu urmarirea pe forum, cum scrie cineva asa mai cu  " limbaj rau ", cum ii scriu adminului sa excluda de pe forum persoana aia.Va dati seama cam ce fel de persoana este gabicostache asta , da? :-D ( n-am emoticonuri d-alea marfa aici, ca o impopotonam pe mironosita asta de numa' cu ele).
Ma cuget sa deschid un fel de serial cu nasoala asta ca sa vedeti ce poate sa debiteze mintea unei virgine post-partum.Ce-o sa ne mai distram...
NOTA: nu am nimic si-mi cer scuze fata de anumite persoane care s-au maritat virgine si care chiar sunt fiinte super ok, cand vor citi blogul le rog sa ma ierte, dar cand vorbesti la general intra din pacate si oameni cool in aceeasi galeata cu virginele post-partum pline de foliculina.
P.S: am descoperit ca psihopata asta a lu' Costache si-a facut o adresa falsa de mail pe yahoo si a vrut ea sa posteze un comentariu aici pe blog, comentariu care suna cam asa: " mi-e mila de copilul asta ayan cu un asa monstru ca tine ca mama...pana si monstrii isi iubesc puii si tu...nici monstru  nu iti pot spune.." Fireste ca sunt unii cu mult mai destepti decat ea in ale pc-urilor si au dat la iveala "monstrul" din adancul forumului :-D  ( nu au fost 75 de comentarii mai tzoampo minicnoasa, ci numai 3 ale tale neaprobate de mine, pe care am crezut initial ca mi le-a scris altcineva dar se pare ca tu esti cu mult mai bolnava decat pari )
Tanti gabi daca nu ai bani de sanatoriu eu fac un pustiu de bine chiar de-s monstru, zau asa !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu