28 octombrie 2009

Final asteptat ( Despre oameni naspa-episodul 4 )

Ce fain este sa te trezesti dimineata si sa alergi la pc stiind ca vei gasi mailul plin de raspunsuri ale muierilor din haita :-D .Ce nasol este sa te convingi inca o data ca unii oameni sunt de-a dreptul super previzibili si ca vor reactiona exact asa cum ai stiut.
Incredibil ce mailuri haioase am primit, nu le-am publicat aici din simplul motiv ca pe acest blog nu face nimeni comentarii de genul celor primite si pentru ca nu voi transforma acest blog al puiutului intr-un "camp de batalie" cu oameni pe care eu n-am dat niciodata nici 2 bani, de ce as incepe s-o fac acum?
Imi place insa sa le mai dau "palme" unora din cand in cand, atunci cand ei cred ca atitudinea lor este super pozitiva si a altora este de-a dreptul diavoleasca, atunci cand nu-si vad barna din ochiul lor dar vad gunoiul din curtea vecinului, atunci cand isi baga coada acolo unde nu le fierbe lor oala si atunci cand nu se asteapta ca cei pe care-i fac ei cu ou si cu otet sa fie mai puternici caracterial si sa-i invinga cu propriile lor arme.
Imi pare rau gabicostache ca ai suferit citind postul meu :-D ( asta a fost si scopul,desigur, stiindu-te sensibiloasa, doar ti-am facut profilul ieri, citindu-ti toate postarile de pe forumul respectiv), imi pare rau ca a fi gras tu si acolitele tale il considerati un handicap ( pentru mine a fi gras echivaleaza cu nesimtirea sau cu delasarea ), a fi acid verbal sau in scris echivaleaza cu rautatea pentru voi , imi pare si mai rau ca te ascunzi in spatele unui mail aiurit si n-ai curajul sa-mi spui verde-n fata ce probleme ai si sincer sunt ingretosata de faptul ca unele isi aroga titulatura de  "doamne" si se rusineaza cand altii folosesc mult argoul - dar decent ca si limbaj - si sub mantaua unui nickname trimit mailuri de genul acesta : 
puffyzzz@yahoo.com
" ...si ca sa stii gabicostache e o mare doamna adevarata pe langa una vulgara si scarboasa ca tine!ea stie sa fie mama ADEVARATA SI NEMAIPOMENITA!sotie si mama devotata!imi vine sa vomit pe tine de descreierata ce esti,ai un limbaj vulgar mai rau ca tiganii....o mare ordinara,scarba ordinara esti!mi-e sila absolut!tu nici nu ii ajungi la degetul mic al lui gabi costache care e o mare sfanta pe langa tine.sotul lui gabi o iubeste la nebunie,o adora!si ca sa stii mama natura a dat gresu numai si numai cu tine!o scarba ordinara venita din iad!idioata cacaioasa ce esti!cacat putrezit,asta esti!..." ( urmeaza o tirada de cuvinte nu de mahala si nici de satra ci ...n-am cuvinte nici eu de unde provin acele expresii ).
Mai naspa este ca ipocritii astia isi permit sa te judece si sa-ti despice viata in patru, sa-ti dea sfaturi si sa-si dea ei cu parerea, sa te acuze ca folosesti "limbaj vulgar" cand ei de fapt sunt...n-am eticheta de la Euronews cu "no comment" ca as fi inserat-o aici.
Ce sa zic gabicostache?Spune-mi cu cine te aduni ca sa-ti spun cine esti!!!!
 Ii multumesc lui Dzeu. ca m-a ferit de haite d-astea prin anturajul meu, ca mi-a dat un fin simt de-a mirosi oamenii "maro" ( o sa platesc drepturi de autor celei care a zis asta, e dementiala expresia ), ca mi-a dat suficient de multa minte, minte cu care sa-i pot "lovi" pe prosti acolo unde-i doare, pe slabi acolo unde-i complexul mai mare.
A fi bun si a face acte de caritate nu se striga in gura mare, nu se spune peste tot si nici nu e nevoie sa ma creada cineva ca fac asta sau nu.A fi acid in exprimare si a lovi pe cineva care se tine scai de tine fara sa-l bagi in seama ( pe prosti asta-i doare cel mai tare, ignoranta ) nu inseamna a fi rau, ci inseamna a plati cu aceeasi moneda ( uneori valoarea monezii e mai mare, in functie de posibilitati ) si a da anumite lectii unor nesabuiti.
Cam asta despre episodul "gabicostache", ne-am distrat, am facut trafic urias ieri ( ii multumim pentru asta totusi madamei, m-am plictisit momentan de ea si de haita, trecem la lucruri mult mai serioase de acum, cand o sa am iar chef de distrat postam ceva video si poze faine :-D
Nota: nu va mai obositi prietenele din haita sa tastati nush ce mesaje ca nu aprob decat ce cred eu de cuviinta.In rest...cand mai aveti expresii noi in limbaj de genul celor folosite de puffyzzz tineti-le pentru voi ca oricum nu ma ating sau ma lezeaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu