28 octombrie 2009

Aniela, telenovela mult asteptata

Dupa atata publicitate care i s-a facut am asteptat si eu nerabdatoare sa inceapa telenovela "Aniela", mai cu seama ca actiunea era de epoca si totdeauna mi-au placut romanele si filmele de epoca, totdeauna mi-a placut cu mult mai mult lumea de atunci ( desi le aveau si ei pe ale lor  dar parca erau totusi cu mult mai ok oamenii ca si azi) .
M-am gandit ca dupa atatea telenovele reusite ( eu nu am urmarit niciuna, dar auzeam in juru-mi ca sunt super misto si reusite d.p.d.v scenaristic ) Iura Luncasu va da inca o lovitura cu "Aniela".Sincer? Mi se pare draguta dar nu super asa cum ma asteptam.Se taraganeaza mult lucrurile ( e facuta prea in stil mexican daca nu vezi 10 episoade nu pierzi mare lucru ), au ales gresit anumiti oameni si i-au pus in roluri principale pe post de actori ( vezi Mihai Petre care danseaza super, dar ca si interpretare actoriceasca e zero barat ), se da prea multa importanta anumitor personaje din film care nu au ce cauta atat de mult intr-o secventa ( vezi lampagiul ala -habar n-am cum il cheama- pe care sta cam,era cate 5 minute sa ne cante el nush ce cantece.
Actiune domnilor, asta dorim, actiune si mult sirop caci atunci oamenii traiau detasat si in povesti siropoase de dragoste, cu ravase si multe intrigi, cu servitori si viata boiereasca.
Ahhhhhh si ce mi-ar mai fi placut sa traiesc si eu atunci.Ma gandesc acum la bunica mea - Dzeu. s-o ierte -care imi povestea ce viata a dus la inceput de secol in Bucuresti.
Din "Aniela" imi place insa super mult genericul muzical al filmului.Deocamdata atat, mai urmaresc !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu