28 octombrie 2009

Patrick Swayze nu mai este printre noi !

" Actorul american Patrick Swayze, devenit celebru cu rolul din filmul "Dirty Dancing", a murit luni, dupa o lunga si istovitoare lupta impotriva cancerului pancreatic, la varsta de 57 de ani. Swayze, actor si dansator, care si-a consolidat statutul de sex-simbol aparand alaturi de Demi Moore in comedia romantica "Fantoma mea iubita/ Ghost", lansata in 1990, a murit in locuinta sa, inconjurat de cei dragi.  "  :-(
Atat de tare m-a marcat moartea acestui actor...am aflat aseara tarziu de la sotul meu ( in ultima vreme nu mai am timp sa urmaresc stirile ) si poate d-asta nici nu pot dormi acum, m-am culcat atat de impresionata de moartea acestui om.Mi-a placut mereu ca si actor, am vazut "Ghost" ( unul din filmele mele preferate si "Dirty Dancing "  de nenumarate ori fara a ma plictisi vreodata, l-am admirat mereu pentru felul in care arata si dansa.
In ultima vreme pleaca dintre noi tot mai multi oameni de valoare, dragi noua, oameni cu care " am crescut " si care ne-au incantat copilaria .Pacat ca se duc valorile caci de non-valori e plina lumea.Odihenste-te in pace dragule Patrick Swayze !!
" ...Swayze a devenit unul dintre starurile Hollywood-ului cu rolul din "Dirty Dancing" (1987), care este unul dintre cele mai populare filme din lume.Swayze s-a nascut in Houston, pe 18 august 1952, si a cunoscut lumea divertis­mentului foarte devreme. Tatal sau era campion de rodeo, iar mama sa detinea un studio de balet. Swayze s-a pregatit pentru dans de la o varsta frageda si a facut parte din mai multe companii de balet din New York, inainte sa se decida sa se mute pe Broadway. In ianuarie 2008, Swayze a fost diagnosticat cu cancer la pancreas in stadiul 4, una dintre cele mai mortale forme ale bolii. In momentul in care a facut public acest lucru, boala se extinsese si la ficat. Insa actorul a ales sa lupte impotriva cumplitei boli, optand pentru un tratament cu un medicament experimental el surprinzand Hollywood-ul cand a ales sa filmeze pentru un nou serial de televiziune, "The Beast", in care a jucat rolul principal, cel al unui detectiv de politie. Serialul tv a fost difuzat pe posturile americane de televiziune la inceputul acestui an.
"Cred ca toata lumea era de parere ca sunt nebun... se gandea ca voi distruge un serial de televiziune", spunea Swayze intr-un interviu acordat in ianuarie 2009, adaugand ca diagnosticul care i-a fost pus l-a speriat si l-a infuriat. La inceputul acestui an, Swayze a inceput sa-si scrie memoriile, ajutat de sotia sa, cu care avea o relatie de peste 30 de ani, Liza Niemi. Cei doi nu au avut copii. Multe vedete, printre care si Demi Moore, si-au exprimat regretul fata de decesul artistului. "Patrick, esti iubit de atat de multe persoane si vei lumina mereu vietile noastre. si, asa cum ii spunea Sam lui Molly: <<Este uimitor, Molly, cum iei iubirea cu tine>>. Te iubesc si imi va fi dor de tine, Patrick", a scris partenera lui Swayze din "Fantoma mea iubita". Actrita Whoopi Goldberg a declarat: "Patrick era un om bun, amuzant, o persoana careia ii datorez mai multe lucruri decat as putea da vreodata inapoi. Cred in mesajul din <<Fantoma mea iubita>>, asa ca el va fi mereu aproape de mine", a declarat aceasta. " ( cotidianul  "Ziua"  16 septembrie 2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu