28 octombrie 2009

Exista viata dupa nastere?Dar viata dupa moarte?

Sunt atatea discutii pe aceasta tema, nu am sa comentez absolut nimic decat am sa las sa vorbeasca de la sine pilda urmatoare:

În pântecele unei femei au fost odată doi embrioni ... Unul se numea “micuţul credincios” şi celălalt “micuţul sceptic”. Într-o zi micuţul sceptic întreabă pe fratele său geamăn: Chiar crezi că există o viaţă după naştere?
 Micuţul credincios: Da sigur. Viaţa noastră, aici, îşi are scopul să creştem şi să ne pregătim pentru viaţa după naştere.
Micuţul sceptic: Prostii, aşa ceva nu există! Ce să existe după naştere?
Micuţul credincios: Nici eu nu ştiu exact. Dar sigur, va fi mult mai multă lumină ca aici. Şi poate vom putea umbla cu picioarele noastre şi vom mânca cu gura noastră.
Micuţul sceptic: Absurdităţi! Să umblii ce-i aia? Şi să mănânci cu gura, ci idee ciudată! Avem doar cordonul ombilical care ne hrăneşte. Şi pe de altă parte, idea că există o viaţă după naştere este ilogică. Nu vezi cât de înghesuitţi trăim şi de abia ne descurcăm cu lungimea cordonului ombilical? Dar dacă ne-am părăsi locuinţa actuală, crezi că lungimea cordonul este îndeajuns? Cum crezi că ne vom descuraca în viaţa viitoare.
Micuţul credincios: Sunt sigur că funcţionează! Dar va fi un pic mai altfel decât acum.
Micuţul sceptic: Încă nu s-a întors nimeni de pe lumea cealaltă. Cu naşterea, totul, şi viaţa noastră se va sfârşii. Şi de fapt viaţa este coşmar. Este aşa de întuneric încât nu se merită să trăieşti..
Micuţul credincios: Chiar dacă nu-mi pot închipuii exact cum va fi după naştere, de un lucru voi fi sigur. O vom vedea pe mama noastră!
Micuţul sceptic: Mamă? Glumeşti, tu chiar crezi că există mama? Unde este, n-o pot vedea?
Micuţul credincios: Păi aici, peste tot în jurul nostru. Noi existăm prin ea şi trăim prin ea. Fără mama noi n-am exista!
Micuţul sceptic: Ce prostii! N-a văzut-o şi n-am simţit-o niciodată pe mama, deci nu există!
Micuţul credincios: Câteodatată când este linişte, o poţi auzii cum cântă, sau poţi simţii cum ea mângâie lumea noastră. Sunt ferm convins că viaţa adevărată va începe după naştere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu