28 octombrie 2009

Secretare, secretare...bune de impuscat !!


In perioada cand am nascut am avut 2 examene la master, examene pe care fireste ca le-am pierdut ( doar nu era sa plec din spital operata !!! - aloooooooooooo tantiiiiiiiiiiii secretaraaaaaaaaaa matale ai fost ever operata de ceva???? ( cu exceptia creierului ? ) >:P >:P - ) si azi am gasit putin timp liber ( m-am incadrat ok cu ridicarea rezultatului unei analize de la spital si am alergat intr-un suflet cu tot cu sot si cu una bucata copil dupa mine ) si am mers la secretariatul facultatii ca nesimtitele si indolentele de secretare nu raspund ever la vreun telefon desi sunt afisate vreo 3 numere de "contact". ( poate de contact sexual - vreo felatie - cu vreuna dintre proaste ).
Buun, ajung la universitate , il las pe Bimbi cu al meu sot in masina si merg la secretara.Cand intru in secretariat ce-mi vazura ochisorii? Doua matracuce, una mai boita ca cealalta ( asta care m-a enervat celebru era o balena ucigasa, boita cu mov pe la ochi si pe la buze cu nush ce ruj movuliu -  jurai ca e prostituata ieftina si jalnica  de la Stefan Furtuna - si cu o rochie mulata in dungi mov , fireste, era asortata foca uriasa  :-) ), gretoase precum sarea de lamaie si proaste precum strabunica gainii.
Ii spun problema boitei ( varza ailalta discuta aprins la telefon si nu se sinchisea de-o biata studentica intrata pe usa ) si raspunsurile ei toate au fost dupa cum urmeaza :" nu cunosc, nu stiu, nu am vazut, veniti dupa 1 octombrie, habar n-am, nici nu am vazut, nu am stiut ".
Mi-a venit s-o intreb pe imbecila: ' da tu ce poola mea stii ? Stai ca vita pe scaun si-mi raspunzi cu juma' de gura, la orice intrebare ti-e adresata habar n-ai sa elucidezi omul " ... in final raspunsul ei a fost :" daca ati nascut si aveti copil, terminati cu masterul, la ce va trebuie?"  What??????????
Am vazut rosu in fata ochilor si ca sa nu ii dau niste focuri si prafuri acolo pe loc, mi-am muscat limba si am plecat la casierie unde m-a lamurit casierita cat de cat.
La ce le tineti fratilor pe tantile alea acolo?La ce le mai platiti si le mai obositi sa se deplaseze la serviciu?Pentru ce puii mei platesc eu 1000 de euro masterul? Ca sa imi raspunda casiera la intrebari atat cat se pricepe femeia? De ce mama dracu' nu afisati pe site-ul universitatii toate datele legate de master?De ce pana mea va facem curu" mare cu cate 2000 euro ( si eu si al meu sot facem master ) daca nu ne baga nimeni in seama si cand ma duc acolo ma ia la 11 metri o grasa boita infect si proasta bata si o tiganca de casierita imi raspunde la intrebari dar mi se adreseaza ca vai de lume:" fato, tu unde esti studenta de habar n-ai ce si cum?"
La dracu' sa va ia pe toti din universitatea asta de cacao , acolo sunt studenta !!! Acolo dau eu 1000 de euro si habar n-am nici acum cand se dau restantele.
Asta am scris-o ca sa ma eliberez de furia acumulata in timpul diminetii de azi cand mi-a venit sa-i crap capul grasei aleia imputite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu