12 noiembrie 2009

Vacanta mea favorita...

Am gasit pe net ( ultimamente bananai pe net la ora asta, caci nu ma ia somnul devreme, doh! daca ma trezesc dimineata la ora 10, seara trebuie sa mai stau huhurez pe aici ) un blog intitulat foarte simplu si fain Roua de munte.
Nimic ciudat pana aici, nimic interesant, numai ca...pe acest blog am gasit un concurs la care am sa particip.O fac de dragul de-a scrie aici pe blog, caci eu , in toata viata mea pana acum, nu am castigat niciodata de la nimeni nimic pe moca.
Mi-a placut provocarea si mi-a placut titulatura blogului, m-a dus cu gandul la verile racoroase si la iarba de munte, dis-de-dimineata, ce-ti uda bland talpile goale cu roua-i  proaspata.M-am gandit acum, ca in mod paradoxal, viata ne schimba si desi suntem aceeasi "eu" ca si ambalaj, suntem o cu totul alta structura interioara dupa o anumita varsta, dupa anumite intamplari, experiente ce ne marcheaza destinul.
Acum 10 ani si mai bine daca imi punea cineva aceasta intrebare:" Cum arata vacanta ta favorita?" raspusnul meu invariabil ar fi fost :" mare, soare, plaja multa, nisip fin , distractie si galagie maxima".Iubesc enorm marea, iubesc imens plaja si sunetul valurilor ce se sparg cand ajung la tarm dar...am obosit.Am obosit de stat mult la mare ( 10 ani am tot stat pe la mari ), am obosit sa vad vanzoleala turistilor si galagia celor foarte tineri veniti la mare sa-si exteriorizeze trairile acumulate pe perioada unui intreg an, am obosit sa stau la soare si la plaja ca o termita fara sa fac nimic ci doar sa vegetez .Vacanta mea favorita ( acum dupa tot stresul pe care-l am cu Guguluful zilnic, cred ca o sa vreau iar la mare sa stau ca o termita fara sa fac nimic :-D ) este creionata altfel in ultima perioada.Am tot bantuit pana sa-l fac pe Surubix, am vizitat si para vizitat atat Romania cat si strainataturi si acum imi doresc doar sa merg undeva la munte, la niste pensiuni " cu aer curat ", sa stau linistita, sa nu mai aud zgomot si sa nu mai vad vanzoleala, sa nu mai aud motoare si masini forjate la blana, sa il vad pe Guguluf cum inspira aer curat de munte si doarme dus mai mult de 30 minute legate, sa ma oxigenez la creierasi si la plamanasi si sa-mi linistesc nervisorii ca am multa, multa nevoie de asa ceva, simt ca innebunesc daca nu fac o iesire de genul acestei "vacante favorite" in curand !!
Binevenit articolul asta cu vacanta, m-a montat sa caut ceva cazari sa plec in "vacanta favorita", multumiri  Roua de munte si intr-o zi, poate, ajungem sa respiram si aer curat de la munte, din locuri cu ape limpezi si cer senin  :-D

1. Stii ca si eu simt la fel? Desi nu sunt atat de plimbata (cred ca am fost la mare de 3 ori in toata viata mea) nu-mi doresc acum decat liniste si o pajiste cu iarba unde sa alerge fata mea. Nu stiu daca la anul o sa imi permit concediu, dar la tara la bunica tot ma duc, sa alerge fata mea gainile si cainii prin curte.

2. cred ca si stresul asta de-a trai intr-o mare metropola "cilizata" ne termina psihic si ne dorim din ce in ce mai multe locuri retrase si linsitite. :-)))