26 noiembrie 2009

Trilogia cacatului -partea I

Sunt sigura ca-n viata fiecaruia exista cate-un personaj caruia ne vine sa-i rupem capul din varii motive, intemeiate sau mai putin intemeiate b-( .De multe ori aceste personaje eu le ocolesc si le ignor, nu inainte de-a le face perdaful de rigoare, daca sunt tare calcata pe coada.Si,  cu timpul,  respectivul personaj se calmeaza si isi vede de ale lui.Ce te faci insa cand ai de-a face cu oameni d-astia paranoia rau, care desi ignorati total, ei se incapataneaza sa-ti "tina calea", sa te urmareasca sa vada ce faci, cum faci, cate basini si la ce ora le tragi, apoi incep sa interpreteze dupa puterea lor de intelegere cele spuse de tine, iti cauta arborele genealogic, se preocupa foarte tare de cat de des si cat de mult ma altoiau parintii mei cand eram copil  8-X, din ce motive spal de atatea ori si-mi schimb masina de spalat  @-), intr-un cuvant, niste aberatii de care se preocupa personajul in speta, din lipsa de poola acuta sau din faptul ca efectiv atat de tare ma invidiaza cu siguranta ca i-a ajuns paranoia la maxim.Ce sa ma fac cand se tine de mine una bucata naspa de femeie de care nu pot scapa chiar daca nu dau 2 muci pe ea?Ca nu ma place ea ma doare fix la baschetii aia verzi, dar atunci cand se ia de parintii mei, de copilul meu si de sotul meu e grav si naspa.Ma cugetam zilele trecute ( o vad ca-mi citeste blogul copilului in mod obsesiv ) ce pooola mea de obsesii pot face unii idioti pe lumea asta?Frate, eu intotdeauna am avut o invidie constructiva , ca sa zic asa, adica mi-a placut enorm de mult ceva la unul/ una, am incerat sa iau ce-i bun in persoana aia, sa ma fac placuta si sa pot avea niste relatii ok ,  nu sa-l/ o pizmuiesc si sa-l/o terfelesc aiurea ( cand ala/ aia  se stergea la cur cu mine eu ma bagam in seama ca si cheia in broasca ).Ca esti tu nefututa fiindca esti ca o bufnita de urata si ca ai frustrari in privinta plodului tau, ca ti se pare ca imbracandu-l de la nu stiu ce pulii de branduri  cu care te tot lauzi ( desi plodul ala e vesnic in pijamale d-alea de un pol baxul ) ai sa poti sa epatezi in vreun fel?E fix problema de pix si eu ma sterg la cur cu asemenea atitudini pentru ca un om frumos , nascut si lasat de Bunutul sa fie fain , si-n zdrente va fi ok si va arata misto, unul care e urat si naspa, o pana in cap sa-i pui si tot asa va ramane.
In alta ordine de idei...daca nu iti place de mine, ti se pare ca-s naspa, ca-s basita, ca scriu romane pe blogurile mele , ca sunt murdara, ca m-a maltratat mama cand eram mica si ca faceam sex oral cu tata de la 10 ani, ca barbatul meu traieste cu vecina de pe palier care are 86 ani, ca-i gerontofil si eu bisexuala momentan, ce te fute pe tine grija?Ti-am cerut vreunul sa cotizezi la noi cu ceva?Te-am trimis sa-ti-o dai la butonul maro ca sa avem noi ce pune pe masa? Si atunci?Pentru ce obsesia asta, pentru ce toata tevatura asta cu urmaritul asta de paranoia si apoi critici , pentru ce poola mea nu-ti vezi de balerinul tau urat si cu parul valvoi?Haa?Pentru ce esti mizera si te ocupi cu asemenea lucruri abjecte in loc sa-ti vezi de viata ta?
Acestea fiind zise, nu am sa inchei inainte de a-ti dedica un cantec cu cea mai mare bucurie posibila.Ia d-acia fara numar, pentru o pizda din Piatra, care este obsedata de mine si de neamul meu, pentru tine sa traiasca , inca o data fara numar :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu