10 noiembrie 2009

Suntem niste parinti super tari !!!

In seara asta am dat o fuga pana la salonul unde o sa-mi fac tatuajul, sa vad locul, sa vad oamenii care lucreaza acolo, cum se lucreaza si cum e atmosfera.Ajunsa acolo ( impreuna cu sotul si cu Guguluful meu ), am intrat sa fac o "inspectie" subtil, fireste, si bebe Strumf a fost pus pe o masa in scaunul auto, in fata unor canapele unde stateau niste tipi draguti , asteptand sa intre la tatuat.Si cum eu sunt ultra-mega vorbareata si sociabila, am inceput sa povestesc cu cei de pe acolo.Povestind de una si de alta ma intreaba unul dintre tipi:" cine se tatueaza, dvs. sau sotul?" Ii spun ca-n prima faza eu, dupa care si D.daca o sa-i placa cum vine la mine.La auzul fazei ii aud pe toti de pe bancheta spunandu-i Gugulufului:" Bebeule ai niste parinti super tari !" M-am simtit cu adevarat bine, i-am intrebat daca parintii lor ar avea acum tatuaje ce-ar zice, ce-ar gandi si au spus toti acelasi lucru:" ar fi prea misto sa fie adevarat, poate ne-ar intelege altfel ! ".Mi-a disparut total indoiala ce-o aveam in suflet, ma gandeam ca poate peste ani o sa-mi zica fi-miu ca-s nebuna ca mi-am facut tatuaj. Astfel incat  joi ma duc sa mi-l bata.:-)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu