5 noiembrie 2009

Cadouri de Sarbatori, pentru sufletul meu

Anul asta m-am hotarat si... am sa-mi fac in sfarsit 2 cadouri de Sarbatori, vreau de vreo 2 ani sa fac chestia asta, dar din varii motive, am amanat, iar cadoul nr.1 l-am amanat caci mi-a spus medicul ca daca vreau sa fac copil, nu e bine sa bag in sange coloranti.Despre ce este vorba?
nr.1 -  am sa-mi fac un tatuaj pe care mi-l doresc de vreo 2 ani la disperare, dar asa cum am spus, medicul mi-a spus ca nu e ok sa-l fac daca vreau copil, ca nu stiu ce efect au pentru sange culorile.Nu m-am interesat daca este adevarat si am abandonat atunci ideea.
nr.2- vreau de cand aveam 23 de ani sa-mi fac un piercing nazal, dar tot asa... au existat capete "luminate" care mi-au spus ca un cadru didactic nu poate avea piercing, etc.Da, nu poate?!!!Ia uite ca acum poate si o sa imi fac chiar daca ma reintorc in invatamant sau nu!
Cand vor fi sa fie facute, adaug atunci si poze.Pana la poze insa...curaj gaina ca te tai !! ( mi-e frica de mor , nu de tatuaj cum s-ar crede ci de piercing ! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu