28 noiembrie 2009

Despre mine...ca si zodie

Si alti doi pasi in fata lor. Inainte sa-ti spun orice altceva, vreau sa-ti cant un cantecel. Mi-e frica, mi-e frica, sa dorm singurica:).Si cine stie, pricepe ce vreau sa zic aici.
Ia uita-te in ochii mei de umezi caprioara si spune-mi ce vezi. Asta pe langa farmec, profunzime si inteligenta. Daca esti chior, te ajut eu putin. Ideea e ca sunt asa de sensibila, ca daca ma atingi mai nu stiu cum
cu buricele degetelor tale butucanoase, ma zgarii si dispar ca un balon de sapun. Si dupa aia nici ca ma mai vezi.


femeia_rac_mare.jpgAsa ca ai grija cum ma manuiesti. Vreau sa fac lucruri
marete cu tine, dar gandeste-te bine ce spu­i. Pentru ca imediat imi iau
jucariile si am plecat. Ba nu, haide ca te-am iertat. Sorry, eram putin
nervoasa, hai sa ne impacam. Unde pleci? Vino inapoi imediat ca altfel nu mai vorbesc niciodata cu tine. Te-ai intors? Aaa, pai degeaba vrei sa mi te bagi sub piele. Suntem certati si nu am chef de discutii. Staaaaai, unde pleci?!

Uite ce este, eu nu prea inteleg ce se intampla cu lumea asta in care traim. Ce e cu relatiile astea moderne, unde vrei sa ajungem? Sa stii ca in afara de cazul in care te-ai gandit sa ma iei de nevasta, la mine in asternut nu ai cum sa-ti faci culcus. Nu te las sa gusti parti esentiale din mine, sa te gandesti si apoi sa decizi daca merita.
O sa ne tocim pantofii prin parcuri, o sa ajungem cinefili de profesie, o sa ne ingrasam pe la cine romantice fara de numar. Dar asta doar ca sa te prinzi tu ce femeie minunata sunt eu. Si uitandu-te cu jind la partile mele esentiale, cele mai dulci din tot zodiacul, sa-ti bagi mintile in cap si sa ma ceri de nevasta. Sex contra verighete, asta e deviza mea. Si dupa aia poti sa ma folosesti cat vrei tu de mult, pe toate partile, nu ma opun.
Ce, ai zis ca sunt sexy? Deci vrei doar sa te culci cu mine? Ia du-te tu si cauta o geamana sau o scorpioanca, ceva! Mie sa-mi spui ca seman leit cu ce ti-a recomandat doctorul ca fiind mama perfecta a copiilor tai
viitori, baiat si fata si apoi inca un baiat si inca o fata. Asta e compliment, nu vorbe desucheate transpirate din impulsuri flusturatice.
Pentru ca eu sunt femeie in toata puterea cuvantului, nu hibrizi din astia noi care umbla acum pe strada, pe post de femei. Eu nu vreau sa am seara fetelor, nu ma intereseaza cai verzi pe pereti. Si vreau un
barbat care sa fie la fel de in toate mintile. Vreau sa iti nasc pui vii, sa iti fac snitele cu cartofi prajiti si tochitura. Sa lasam aberatiile astea de carpaccio si salate si vacante separate si mers la sala. Eu te plac si gras. Si sa te puna naiba sa nu ma placi si tu tot asa.
Si tot eu o sa ma stradui cat oi putea de tare sa fac tot ce ai tu chef in pat. O sa vad filme, o sa citesc carti, o sa fac cursuri,o sa te sun in sedinte la job, dar pana la urma o sa razbesc. Faceti dumneavoastra o cerere, si se rezolva. In schimb tu trebuie sa ma duci in vizita la socri, sa imi dai bani de cheltuiala si imi spui mereu ca sunt cea mai frumoasa si ca totul o sa fie ok. Cand ma dezbrac, vreau sa aud un ropot de aplauze la scena deschisa. Si fara glume proaste ca am celulita sau mai stiu eu ce, ca imi bag clestii in carnea ta si jar mananci. Daca ma ingras, inseamna ca am avut eu
ceva in cap, un plan, si oricum trebuie sa-mi zici ca am slabit si ca ma doresti enorm. Altfel nu o sa ma mai vezi dezbracandu-ma in veci si nu cred ca iti convine prea tare. Si nici n-o sa uit vreodata ce mi-ai zis. Si o sa ma si razbun. Si o sa rog si pe altii sa ma ajute la asta. Si in final, o sa-ti fac viata un iad pe pamant. Asa ca hai, spune-mi cat sunt ­de slaba si de frumoasa.
Sunt rac si sunt femeie, cu tot ce inseamna asta. Daca vrei fapturi unisex sau inorogi, cauta te rog alte zodii. Staaaaai, unde pleci?
Hai sa vorbim. Auzi, eu nu vorbesc cu tine, ca sunt suparata. Staaaaai….




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu