9 noiembrie 2009

Ei, cei care ne iubesc de dincolo...

Azi noapte l-am visat iar...de cate ori il visez stiu ca are un mesaj foarte clar si serios pentru mine, niciodata nu vine sau nu-mi apare in vis, decat daca este ceva de comunicat legat de viata mea sau a celor dragi, ramasi aici.
De cand sunt mica mi s-a tot spus ca sunt un mediu bun, ca pot comunica excelent cu ei.Mai tarziu au inceput visele, au inceput semnele si a trebuit sa ma convinga initial ca exista si ca este totul asa cum imi spune.Au fost atatea semne pana acum, incat nu numai ca stiu exact ca in fiecare zi este aproape de mine si de noi, dar de cate ori am nevoie de un semn de ajutor vorbesc cu el si-l chem si-i spun problema mea de atunci rugandu-l sa ma ajute.
Aseara mi-a aparut calm si relaxat ( cand sunt primejdii il visez agitat si super serios), mi-a spus ca Guguluful va avea o karma la fel ca si a mea, foarte linistita.Mi-a mai spus apoi, ca el se va reincarna ( este prima oara cand imi spune asa ceva...) dar nu acum...va trai in Anglia, "atunci cand va reveni moda cu hainele de epoca, voi fi femeie si voi avea o karma mult mai usoara ".M-am trezit bulversata tare, de fiecare data cand il visez ma trezesc brusc si incerc sa nu uit pana dimineata mesajul lui, ca sa-l pot intelege exact.M-a miscat foarte tare faptul ca mi-a spus ca va avea o alta viata, cu o alta karma mult mai usoara ( intr-adevar in asta ce-a avut-o aici s-a chinuit cumplit, deci ii revine o viata super soft in viitor ).Mesajul a fost clar, a fost o instiintare asupra faptului ca bebelusul meu va avea si el o viata fara griji cum am si eu.
De cand a disparut si bunica-mea sunt mesajele oarecum impartite intre ei, intotdeauna insa eu pe el il chem, pe el il iubesc la nebunie si stiu ca el este cel care ma pazeste si ma apara si ma calauzeste in viata.
Imi amintesc acum de modul cum am aflat eu despre puterea lui de dincolo si despre cat este de serios.Aveam vreo 6 ani si mergeam la bunica-mea cu mama unde se adunau mai multe persoane ca sa faca spiritism.Copil fiind, stateam cuminte si urmaream ce se petrece dar nu interveneam atunci si mai tarziu imi explica mama ce si cum pe intelesul meu.Atunci, la acea sedinta, a venit si o tipa nemaritata, fara copii.Deodata a aparut el si i-a scris repede si furios sa mearga urgent sa-si faca o colposcopie.Acum aproape 30 de ani, colposcopia nu era ceea ce este astazi si nici nu stia toata klumea de procedura asta.Mai intai nu s-a inteles si l-au pus sa repete, i-a scris clar ca are cancer de col si va muri daca nu se duce la colposcopie.Si nu peste o luna sau doua ci a doua zi.Am aflat ulterior ca respectiva avea intr-adevar cancer de col, a facut colposcopia si a fost operata ( histerectomie totala )traind bine merci si azi dupa atatia ani de zile.
Apoi au urmat alte si alte povesti in care toata lumea stia cat este de serios ( exact asa fusese si-n viata -om integru, super destept si super serios)si cum apare el numai celor dragi ( o vreme l-a visat doar mama si atat, ulterior , cand am crscut eu si pe ea o tulbura extrem am inceput eu sa-l visez cu diverse mesaje de dincolo catre noi )si numai in momente de cumpana.
Poate parea o poveste ireala, poate parea ceav de domeniul SF-ului sau poate parea o poveste a unei nebune care-si scrie tampeniile pe un blog.Si totusi...
- la examenul de treapta de la liceu, am fost atat de speriata de matematica ( niciodata nu a fost punctul meu forte, nu vad in spatiu deloc si nu sufar nicicum partea reala) inact am fost sigura ca voi pica din cauza geometriei.In acel an s-a dat o problema cu un con, problema ce a fost gresita in enunt si majoritatea candidatilor nu au reusit s-o faca deloc pentru ca era vorba de-o chichita pe care nu o intelegeam noi , elevii de 14 ani de atunci ( el a facut 2 facultati, cand era aici: matematica si inginerie silvica ).Acum incepe povestea care da fiori unora:din tot ce ne-a dat la geometrie eu am reusit sa rezolv numai problema respectiva cu acel con. : lol : Am fost intrebata de zeci de ori atunci cum am rezolvat-o, la ce m-am gandit si cum am gandit problema de am facut rezolvarea, raspunsul meu a fost invariabil la toate:"Nu stiu!". Am fost sigura ca el a luat atunci mana mea si a rezolvat pe foaie cu pixul, intreaga problema.
...sunt multe experiente traite de genul celei povestit mai sus...
Cele mai recente vise, materializate dupa cum a spus el, au fost urmatoarele:
- cu 6 luni inainte sa-l cunosc pe D., l-am visat intr-o noapte ca avea in mana o foaie de hartie cu numele fostilor mei iubiti.A inceput sa-i caracterizeze pe fiecare in parte , in acelasi timp taindu-le nervos numele cu o linie pe respectiva foaie.Eu am avut atunci cumva o stare nervoasa chiar si-n vis ( caracterizarile acelor exi , desigur nu erau din cele mai cool ) si i-am spus si eu la fel de iritata:" ei bine, am sa stau toata viata singura, ca sa fii tu multumit!".S-a uitat la mine, m-a prins de mana si mi-a spus pe cel mai calm ton posibil :" NU, ai sa-l cunosti curand !! ".Tot atunci mi-a spus cand eram pe poarta sa plec:" si ma-ta mare se va muta curand la Damaroaia ( locul unde avea cavoul facut bunica-mea! - acest "curand" a fost la 1 an si jumatate de la visul respectiv ).
Apoi in vis ( aici deja mi se zbarleste pielea pe mine si acum cand scriu )a venit cu 2 copii de mana ( un baiat si o fetita, baiatul mai mare si fetita mai mica, amandoi semanand perfect cu mama mea ).Eu am intrebat :" dar cine sunt copiii astia?" ; clipa in care cei doi copii m-au strigat clar si tare:" mami, am venit!". Mi-a mai spus atunci :" Ia-i, sunt doi nazdravani zburdalnici, sunt ai tai!" dupa care i-a luat de mana si a plecat cu ei intr-un intuneric urias ( fireste, pentru ca atunci ei nu existau).
Cand am ramas gravida, toata lumea imi spunea ca am sa fac o fetita pentru ca era burta nu stiu cum, bla bla bla.Le-am spus tuturor ca voi avea un baiat, pentru ca asa trebuia sa se intample...mi-a spus-o si asa urma sa fie.La cate ecografii am fost, pana la 19 saptamani, niciun medic nu-i vedea sexul copilului pentru ca nu statea intors sa se vada.Apoi mi-a spus un doctor la Medsana ca voi avea o fetita se pare.N-am crezut nicio clipa si i-am spus clar lui D.:" vom avea un baiat, stiu sigur asta, mi-a spus in vis si nu m-a mintit niciodata, nu are cum sa se insele".La 19 saptamani de sarcina am aflat cu siguranta ca vom avea un baiat, baiatul frumos pe care-l vazusem in vis, exact asa cum l-am visat atunci , asa arata in realitate: are ochii verzi si mari si parul ondulat si acum satenut, dar i se va face brunet.Stiu sigur ca voi mai avea o fetita, stiu sigur ca peste 3-4 ani se va naste si cel de-al doilea "nazdravan zburdalnic".
- inainte sa nasc am avut cea mai mare frica din lume de anestezie, am crezut zile in sir ca voi muri, imi facusem pe cale orala si un testament :D ,pana intr-o noapte, cand l-am visat iar...eram cu o luna inainte de nastere.M-a luat de mana si m-a intrebat:" ti-e frica?" si eu am spus :" de ce?" , a continuat:" de mine...". Am ras si i-am spus ca :" niciodata, de tine nu mi-e frica niciodata".Si am plecat...iar el a venit dupa mine...si-am intrebat :" ce faci, nu pleci?" A zambit, a raspuns calm si zambitor:" nu, eu stau mereu cu tine". Am inteles ca ma pregatea pentru operatie, am stiut ca totul va decurge excelent si nu mi se va intampla nimic nici mie si nici baietelului meu... si asa a si fost.
-ulterior ne-am hotarat si ne-am botezat copilul cu 2 nume, dar niciunul de sfant; am fost povatuiti insa sa-l botezam si cu al treilea nume doar la biserica si ca un facut, numele de sfant, este chiar numele tatalui lui.Se leaga toate in viata incredibil !
( continuarea in numarul viitor...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu