11 noiembrie 2009

Ramas bun, maestre Dinica !

Ieri a pasit spre covorul de stele un alt mare maestru al teatrului romanesc.Am urmarit in ultimele 3 saptamani cu sufletul la gura stirile despre starea de sanatate a maestrului Gheorghe Dinica si in fiecare zi speram sa aud ca s-a reintors pe platoul filmarilor de la telenovela "Aniela".
Ieri la pranz, cand m-am intors in casa cu Guguluf de la plimbare, am auzit la Realitatea tv ca maestrul s-a stins ieri de dimineata.Am plans ieri ...plang si azi...voi plange si maine...Ieri am plans de emotie, cand am auzit ca i-a fost atat de frica sa moara..am plans ca toti oamenii mari pleaca dintre noi mult prea devreme, am plans ca de-acum incolo in piesa Tache, Ianche si Cadar, un loc va ramane vesnic gol.Plang azi... pentru ca ma gandesc la dumnealui, la cat de bine juca in "Inima de tiganca" , in "Regina"  si acum in "Aniela ", voi plange maine... ca al meu copil nu va putea sa beneficieze de frumusetea spirituala si culturala, emanata de oameni precum maestrul Dinica.Am mai plans atat de mult doar la moartea lui Stefan Iordache, alt mare actor dus prea repede la stele, si acum...
Odihniti-va in pace dragii nostri mari actori ai scenei romanesti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu