3 noiembrie 2009

10 motive pentru care il iubesc la nebunie pe D.


Am auzit in ultima vreme numai povesti horror despre barbatii unor femei care erau candva muieri misto, nu stiu zau asa, ce le-a apucat si s-au casatorit cu asemenea personaje imbecile, nu stiu de ce dracu' stau langa asemenea dobitoci si pe deasupra habar nu am cum poti sa faci si copii cu asemenea nemernici de barbati.De ce sa inmultesti specia umana cu vlastarele unor asemenea rateuri?Cum poti sa decazi in halul asta , cum poti dintr-o femeie care erai total independenta sa ajungi efectiv o marioneta a unui om de nimic, care este explicatia logica ( ca aia cu"  il iubesc enorm "  pentru mine nu e suficienta, suntem oameni si avem ratiune, refuz sa cred ca poti iubi mult un animal care te bate cu picioarele in cap si cazi lata ) pentru care nu il dai dracu' si sa te eliberezi luand de la cap viata fie singura, fie alaturi de un om normal si cerebral.
Cand aud asemenea povesti - din ce in ce mai des aud din pacate de asemenea relatii turbo-soc - realizez ca D. este unul dintre cei mai buni barbati ramasi in viata ( restul sunt la muzeul Antipa, impaiati ) , realizez cat de mult m-a iubit Dumnezeu si mi l-a dat, realizez ca sunt o norocoasa fara margini ca am un asemenea sot si ca Surubix are un asemenea tataic, realizez ca ma iubeste extrem de mult.
Nu ca n-as sti astea si in restul timpului, dar nu am timp sa reflectez la ele si lasandu-ma purtata de valtoarea evenimentelor uit sa ma gandesc si la lucruri ce-mi bucura sufletul si corazonul.La fel de mult cum  ma iubeste el, il iubesc si eu, ma gandesc la el tot timpul, ma bucur ca un copil zilnic cand vine de la serviciu, mi-e dor de el cand nu-l am langa mine, nu plec nicaieri fara el,mancam numai impreuna, dormim imbratisati, ne pupam si ne tinem in brate mereu,imi place sa-l mangai pe fata cand doarme, imi place sa rad cu el.El e viata mea, jumatatea mea pe care eu chiar am gasit-o in viata asta.
10 motive pentru care il iubesc atat de mult?Simplu :
1.are cei mai frumosi ochi verzi din lume si cel mai fain trup masculin

2. s-a mutat de departe , lasand totul in urma  numai pentru a fi cu mine

3.a fost mereu langa mine atunci cand am avut nevoie de el.
4.este calm in momentele dificile si ma domoleste, ma remonteaza.
5.in fiecare seara inainte sa adoarma, ma saruta si-mi spune ca ma iubeste.
6.este cel mai intelegator sot si imi suporta hachitele de nevasta zapacita ( uneori am hachite d-astea, nu mereu )
7.ma suna zilnic cand nu este acasa ca i-e dor de mine
8.ma alinta si ma "dragosteste " zilnic, este atent la nevoile mele, simt si stiu ca ma iubeste

9.este cel mai bun tatic din lume si este implicat total in cresterea lui Bimbix
10.ma simt in siguranta alaturi de el si stiu ca si copilul va fi in siguranta langa el.
Si pentru toate astea ii dedic un cantecel cu toata dragostea mea si-i spun din suflet : Bubu meu te iubesc de nu mai pot dupa tine, zau asa :-))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu