2 noiembrie 2009

Eu cu cine votez?

In ultimele zile nu am apucat sa mai scriu, cufundata in problemele cotidiene, azi insa, fiind 1 noiembrie ( btw o luna buna si profilactica tuturor ! ) mi-am dat seama ca mai e putin si trebuie sa votam, insa eu am un mare of care ma roade si vi-l impartasesc si voua: : Eu cu cine votez????
Eu, personal, nu prea obsinuiesc sa fac politica decat cu al meu sot, caci am asa o greata profunda si fiind o fire patimasa nu prea as vrea sa ma iau la omor cu vreun sustinator al vreunui d-asta de nu-mi place mie deloc ( d-asta fotbal si politica nu discut decat cu ai mei, astia apropiati ).Acum insa treaba e groasa rau, vin alegerile si eu nu stiu cu cine sa votez.Sa nu ma duc la vot?Hmm...nu prea-mi vine ca-s cetatean responsabil al patriei.Sa ma duc la vot?Hmm.. iar nu-mi vine ca nu stiu cu cine dracu' as putea vota anul acesta.

Basescu...nici nu intra in discutie sa-l votez , asta nu ca l-as fi votat eu vreodata pe el.Nope, nu-mi trebuie presedinte care sa-mi spuna ca "iarna nu-i ca vara"

Geoana...mmm...dragut el asa ca ins ,mai ales ca e rarait si mie imi plac raraitii - au asa un farmec aparte, este

erudit si cu studii solide dar...dar...vorbeste prea mult si ne minte frumos.Nope nici el nu va primi votul meu !
De Crin Antonescu nu mi-a placut niciodata, nu-mi place nici acum si asta nu pentru ca n-ar fi un tip capabil ci pentru ca mie personal nu-mi inspira pic de incredere, are o moaca de jigodie de numa', ma duce cu gandul numai la tipii super infatuati si care asteapta sa-ti "dea in cap" la prima scapare.El clar nu va fi votat veci de mine !

Mai este un domn numit Kelemen Hunor, n-am nimic absolut cu maghiarii -chiar imi plac ca-s mult mai seriosi decat multi romani, dar...nu se poate ca presedintele Romaniei sa fie un maghiar.Punct.
Acum...mie imi place tare mult un baietas despre care pana acum habar n-am avut ca exista, se numeste Remus Cernea si imi place de el nu numai ca e un super smart guy care stie si ce sa vorbeasca , e si tanar, dupa cum arata nu e clar manelist si d-ala de merge cum da firu' ierbii la "gratar la iarba verde" cu vinucu' , gratarusu cu mici si friptura multa si maneaua in dotare si nici nu vorbeste cu "oamenii este"  asta-i sigur.In plus stie dreq si el o  limba straina, nu ca alti dashtepti de i-am avut pana acu' si eu pe el l-as vota ! Si am uitat sa specific ca la 14 ani era deja campion la sah...ceea ce spune multe lucruri despre un om !
Nu stiu insa pe cine voi vota, ma gandesc inca, discut si cu al meu sot, ma mai uit si pe la tv ( nu mult insa ca ma apuca si mai tare greata si nu ma mai duc deloc la vot ) si ramane sa ma hotarasc... daca o sa ma hotarasc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu