7 noiembrie 2009

Renasterea..mea

Azi mi-am dat seama ca am renascut...ca sunt iar eu cea de acum un an, cea de dinainte de-a ramane insarcinata, cea de care imi placea mult de tot, cea in pielea careia ma simteam super bine...
Am reinceput cursurile la master, merg cu placere si imi reintalnesc colegii draguti ( fireste ca numai cativa dintre ei imi plac si sunt oameni ok, pe restul...nu-i cunosc :-), sunt iar interesata de ceea ce invatam acolo, mi se pare super interesant masterul pe care-l fac.
Dimineata, desi m-am trezit buimaca la ora 7 a.m. ( nu m-am mai trezit de multisor asa devreme ) dupa ce cu o noapte inainte ma culcasem la ora 2:30, am baut repede o cafea pe fuga, l-am incredintat pe Guguluf  lui taica-miu cu instructiunile de rigoare si  am zbughit-o pe usa grabita.Alergam pe scari si-mi aduceam aminte de anii de studentie cand alergam ca nebuna de la job la facultate si invers ca vesnic eram in intarziere...si azi la fel...Afara burnita si era ceata, mai mult o pacla deci am zis ca merg incet mai cu seama ca vreo 10 luni nici nu am condus si mai rau...facusem o fobie de-a merge cu masina, de-a ma afla in dreapta soferului si mai rau... nu mai suportam sa conduc...eu, care conduceam cu viteza si fara frica inainte de sarcina, imi place la nebunie sa conduc, imi place mult sa bag piciorul in acceleratie si imi place si mai mult sa ma strecor ca am masina mica si-mi permit.eram efectiv disperata ca imi venea sa urlu cum ma urcam in masina, imi venea sa strig cat ma tineau plamanii ca urasc sa mrg cu msanina, urasc sa conduc si mai ales urasc sa mai merg in dreapta soferului.Intr-o dimineata acum vreo saptamana m-am trezit ca am chef sa conduc...si as fi condus kilometrii intregi.
Azi dimineata, drumul liber si neted ca-n palma, ascultam radio Onefm ( btw este un radio bestial care merita ascultat )si imi venea sa apas pedala aia de acceleratie ca la nebuni, imi venea sa forjez masina ca pe vremuri, imi venea sa alerg multtt si tare asa ca in trecut si...AM FACUT-O !!
Ascultand melodia asta,



am apasat acceleratia si am tot apasat, alergam ca nebuna in ritmul muzicii si simteam cum renasc la viata, simteam cum se legau iar toate sinapsele mele si redevin eu cea de ieri...si goneam si goneam si simteam cum zbor si cum renasc, cum ma ridic din cenusa si redevin aceeasi persoana care eram nu cu mult timp in urma.
Vreau iar sa conduc mult, vreau sa ma urc la volan si sa merg kilometrii in sir fara sa ma mai tem de nimic, vreau sa ascult iar muzica mea si sa simt ca plutesc, ca niciodata nu am incetat sa iubesc muzica si volanul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu