17 noiembrie 2009

Banc scurt


O femeie vine acasa si-i spune sotului ei
:                                                        
"Iti amintesti de toate durerile de cap pe care le-am avut in toti acesti ultimi ani? Ei bine, am scapat de ele."
    Sotul :  " Nu mai ai dureri de cap ? Ce s-a intamplat ?
 " O prietena mi-a recomandat un hipnotizor si  acesta  mi-a  spus  sa stau in fata oglinzii , sa ma holbez la mine si sa repet mereu : << nu ma mai doare capul ; nu ma mai doare capul; nu ma mai doare capul..........>>.-  A  mers extraordinar si durerile de cap  au  disparut complet" .-
  Sotul : " Dar  asta e fantastic .-  Ma  bucur  mult  ptr. tine " .-
  Sotia : " Stii  draga  la  ce  m-am  gandit ?  Tu  in  ultimii  ani , n-ai  mai  fost  chiar  un  << macho >>  in  pat .-  Vreau  sa  te  duci  si  tu  la  hipnotizor  si  sa  vezi  daca  nu  poate  sa  te  ajute  cumva ".-      El   este  de  acord .-
  Dupa  consultatie , sotul vine acasa , isi arunca hainele , isi  ridica in  brate sotia si o duce in dormitor. O  pune pe pat si-i spune :
 " Nu  misca .- Ma intorc imediat ".-
  Se duce la baie , se intoarce  dupa cateva minute , sare in pat si  face  dragoste pasional cu  sotia , asa cum  nu  mai  facuse niciodata .-
  Sotia ii  spune :
  " Baiete  ai  fost  extraordinar.- Niciodata  nu  m-am  simtit  asa de  fericita ".-
  La  care  barbatul  ii  spune :
  "  Stai  asa .- Nu  misca .- Ma  intorc imediat " .-
  Se  duce  din  nou  la  baie , se  intoarce  dupa  cateva  minute  si........runda  a  doua  a  fost  o  nebunie !  Mult  mai  grozava  decat  prima .-
  Sotia  inebunita nici  nu  mai  stia  ce  sa  creada .- Era  complet  ametita .-
  El  ii  spune  a  treia  oara :
  "  Nu  misca .-  Ma  intorc  imediat ".-  Si  se  duce  din  nou  la  baie .-
  De  data  asta , sotia  il  urmareste  pe  furis  si-l  vede  pe  sot  in  fata  oglinzii, repetand  de  mai  multe  ori :
  "  Ea  nu-i  sotia  mea ;  Ea  nu-i  sotia  mea ,......."

  Inmormantarea  si  funeraliile  barbatului ,  vor  avea  loc  in  ziua  de  luni ...........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu