22 noiembrie 2009

Despre trafic si tarani

Despre traficul din Bucuresti desigur ca toata lumea stie cum sta situatia, unii s-au resemnat , altii continua sa fie cu nervii la pamant si sa-si verse naduful pe masini, altii si mai "cool" in viziunea lor, se dau jos cu cate-o bata de baseball in mana si-si fac singuri dreptate in intersectii, blocand si mai mult traficul si-asa infernal, altii se amuza copios pe seama tuturor acestor lucruri.
Ceea ce ma face rau cu nervii insa, sunt taranii parveniti, veniti la oras.In ultima perioada , deoarece sunt excesiv de calma la volan ( fireste ca-s asa, doar merg cu masina la plimbare acum si nu mai sunt contratimp catre job, cand am ora fixata pentru deadline-uri si eu stau neputincioasa blocata in trafic si-mi plesnesc atunci creioerasii de stres si nervi ) am avut timpul si interesul sa analizez si sa constat ca toate neregulile ( ok, in marea lor majoritate, ca sa nu generalizez ) in trafic, sunt produse de masini bengoase ale caror numere sunt GR ( d-astia sunt la greu si sunt cei pe care-i vedeti cu parbrizul mustind de cruciulite si iconite, de la cea mai mica la cea mare, de la cea mai subtire la cea mai groasa si de la cea mai pal colorata la cea mai viu colorata ), MH, CV, SV,DJ ,  etc. Nu numai ca se cred ei stapanii absoluti ai soselelor din Bucuresti, dar fac niste scheme in trafic de te doare capu' .Vin taranii la capitala si se cred Schumaherii strazilor.
Azi, de exemplu, am fost plecata pina in centru cu Suv-ul, pe care in mod obisnuit il conduce D. ( eu am o masina aflata la polul opus cu Suv-ul, ceva mic si iute cu care sa ma pot strecura prin aglomeratia si nebuneala asta din Bucurestiul groazei ) .Bunnn, si cum mergeam eu incetisor ca eram si cu bebe dupa mine ,ce am constatat azi in trafic?
Acea categorie de tarani ordinari cu bube de aur pe toate dejtele si cu geamurile masinilor lor de fite date jos ca sa razbata mai tare manelele la urechile noastre, au tupeu penal in trafic numai cand zaresc masini mici si mai ales conduse de femei.Exista idiotii aceia, pe care sigur i-ati intalnit pe mai toate strazile capitalei, idioti care fara sa dea semnal, fara sa ii lasi sau nu, ei se baga cu tupeu in fata ta, iti taie calea, se infiltreaza cu multa nesimtire, inghjesuindu-te sau obligandu-te sa franzei sa-ti sara copilul din scaunul auto si mai multe nu.Ei bine, am invatat cu timpul de la al meu sot sa nu ma uit deloc inspre ei , nu-i las si pace sa se bage sa vad daca intra in mine.Si azi normal ca s-a intamplat...pe Splaiul Unirii mergeam eu linsitita si ascultam Onefm.( era destul de aglomerat acolo desi duminica dimineata ), la un moment dat vad unu' cu un bmw cu numar de GR care vine el si vrea sa se bage in fata mea de pe lateral ca deh! omu' grabit trebuia sa ajunga la ranchul lui din judetul Giurgiu cat putea mai repede, nu putea sa stea ca toti ceilalti prosti, civilizat la rand, la semafor.Si vine bulangiul si cu maneaua razbatand la blana din masina lui pizdoasa tot incerca sa ma determine sa-l las sa se bage in fata mea.Iote braul prietene, adica eu care ma si pisam pe mine de nu mai puteam , eram si cu copil mic dupa mine stau civilizat la rand si tu coaie mari tupeist te bagi in fata mea, pai nu?i mi-am pus pielea de drac si ma uitam in fata si in partea opusa, cand ne-am miscvat am inaintat sa vad daca se baga tupeistul sau nu.Si surpriza...fiindca eram cu suv-ul i-au inghetat ciotele ca-i spulber cacatul de bmw vechi daca-i dau doar o bara si a stat ca prostu' si se uita la mine.In spatele meu, mai era un alt tip cu un alt suv si nu l-a lasat nici ala sa se introduca in coloana si uite-asa taranu' a supt-o pe langa coada.Normal ca l-a lasat o tipa cu un matiz din urma noastra ca biata femeie daca s-a bagat ca animalu' s-o fi temut sa nu o loveasca.Asa m-a enervat modul lui de-a se baga, de numa'...Daca nu i-ar mai lasa nimeni sa se bage in coloana poate ar invata ca in trafic suntem toti egali si nu conteaza masina pe care o ai, ci conteaza sa-l respecti pe celalalt partcipant la trafic, sa stai frumos la semafor, sa nu mai blochezi intersectiile ca sa ne putem deplasa mai ok, sa nu mai mergi pe strazi inguste cu sens unic si  cu acces interzis din partea de unde vin ei ca sa nu se mai creeze blocaje intre blocuri si sa nu poti iesi din parcare cate 20 minute.
Inutil sa mai spun ca toti taranii conduc in Bucuresti precum o cizma fara flec, franeaza cand ti-e lumea mai draga, desi este liber si la semafor culoarea verde, inutil sa mai spun ca ocolesc diverse obstacole fara sa se asigure, tragand de volan cat pot ei si bagandu-se pe sensul tau de mers, alti cretini sunt aia care pleaca de pe loc cu viteza luminii, alearga 100 m, depasesc masina ta ca sa-ti franeze in fata brusc si sa parcheze iar lateral ( astia sunt cei mai cretini pe care-i detes rau ), mai sunt prostii care nu stiu sa parcheze si blocheaza tot traficul ca nu-s in stare sa bage masina acolo unde au crezut ei ca pot parca ( de obicei astea-s femei ).
Cam astea-s concluziile mele de duminica dimineata, dintr-o zi in care se si voteaza :-D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu