17 decembrie 2009

Satisfactii matinale






 Intotdeauna, dimineata cand ma trezesc, dupa ritualul zilnic baie-imbracat-baut ceai sau cafea imi citesc mailurile ( caci da, am mai multe ).Ieri dimineata am avut asa o bucurie in suflet, dar bucurie pura de data aceea - caci blogul Gugulufului se gasea la rubrica "Blogul zilei" de pe wordpress pe locul 39.Azi de dimineata citesc pe mailul meu personal urmatorul mesaj:
" AI INVINS!! PLANG SI POATE N-AR TREBUI SA MA DOARA DAR MA DOARE AL DRACULUI DE TARE SI DACA ASTA AI URMARIT, ITI SPUN CA AI OBTINUT.
GATA, M-AI FACUT, AI INVINS FEMEIE FARA SUFLET."
Mi-a sunat putin a telenovela in prima faza, dar stiind de la ce creautura josnica l-am primit, am simtit o satisfactie imensa, echivalenta cu un orgasm.Si am recitit iar mesajul ca am vrut sa mai am un orgasm.Dupa vreo 5 orgasme d-astea mentale m-am enervat! Si m-am enervat rau, amintindu-mi ce mi-a facut hartuitoarea asta nemernica si odioasa.Daca urasc un om pe lumea asta, atunci cretina asta din poveste, este acel personaj.Cred ca stiti despre cine este vorba: sefa cu cojones despre care scriam aici ca-si ameninta angajatii ca-i bate, despre psihopata din articolul asta, despre idioata care ma hartuieste de 2 luni si habar n-am de ce si pentru ce.Nici ea nu stie de ce ma hartuieste,ca am intrebat-o, dar mai tarziu povestesc cum a decurs dialogul.
Va dati seama cum m-am simtit eu azi de dimineata, cand am citit ca tanti aia jmechera care ii da cu capul de monitor pe angajatii ei, s-a declarat in fata-mi "INVINSA" si cu majuscule.?Grav rau! Pe bune! Si atunci mi s-a facut scarba, dar scarba d-aia de nu-ti trece starea de voma nici cu un kilogram de lamai.De ce scarba?
Cat de prost poate fi un om care se tine tare pe pozitie si vrea sa para Gigi duru' sa declari altuia care te porcaieste ca te-a invins?Pai eu, coasta de drac ce sunt, aseara si azi-noapte ma dadeam de ceasul mortii, plangeam pana faceam curatenie generala de sarbatori in casa cu lacrimile mele, imi ardeam degetele la aragaz  de ciuda si tot nu scriam asa ceva in veci !!
Daca un lucru m-a invatat mama mea pe lumea asta, ala este: sa fiu mandra si sa nu ma las calcata in picioare de nimeni absolut.Eu sincer as fi murit sa-i spun unuia ce mi-a scris mie tanti asta.
Ulterior, dupa ce m-am calmat din nervi  i-am scris un mail in care i-am explicat ca nu patea asa ceva daca isi vedea de treaba ei si nu de mine si de familia mea, daca nu le prezenta unor oameni, care nu ma cunosc absolut deloc, o imagine fabricata de ea despre mine, imagine  in care ma infatisa ca un monstru ( nu ca m-ar fi interesat ever oamenii aia, dar eu atitudinea ei o condamn ), daca nu m-ar fi barfit cu cine i-ar fi iesit ei in cale.Am atentionat-o si altadata despre ceea ce face ca nu e frumos si daca are ceva sa-mi spuna o poate face personal ( asa cum ma tinea la telefon dupa ce nascuse cate 40-50 minute plangand ca barba-su se sterge la cur cu ea si vrea sa divorteze de el, timp in care auzea ca-mi plange copilul si-i spuneam mai pe ocolite ca "mai vorbim" dar ea o tinea pe-a ei ca e intr-o depresie uriasa si are nevoie sa vorbeasca cu cineva), i-am trimis un alt mail in care in mod ironic ii spuneam niste chestii pe care ea surprinzator, azi am aflat ca le-a luat in serios ( d-asta i-am cerut lui Dumnezeu sa-l inzestreze pe Surubix cu simtul umorului, pentru a putea intelege intr-un context cand cineva il ironizeaza sau ii scrie/ vorbeste  serios ),mail care nu a potolit-o,desi imi ura toate cele de Sarbatori  ( :)) fix de la ea aveam eu nevoie de urari ), am rugat-o apoi frumos sa se potoleasca dar ea nu si nu.Frate  nici dac-o omoram pe ma-sa nu ma ura atat femeia asta!N-am vazut in viata mea atata nebunie la un singur specimen ( ca om oricum nu poate fi ).
Si atunci am lasat-o dracu' in banii ei ( chiar imi spusese cineva s-o las sa fiarba in zeama ei proprie ca poate se calmeaza), nu i-am mai dat nicio importanta desi ea a continuat sa le indoctrineze pe anumite personaje de teapa ei ca eu sunt dracul gol.Asa si, chiar de-as fi nu va privea pe voi tatelor de 2 bani care frecati tiparul zilnic ocupandu-va de altii.Nici nu m-am asteptat ca acel articol al meu s-o doboare atat de usor pe psihopata.No way! Mi-am zis ca-i fierul rau in ea si rezista daca tot ii place sa duca razboaie d-astea unde se bucura pentru castigarea bataliilor mici pe care le ducea ea in capul ei impotriva-mi.Si azi, pe neasteptate total, am castigat razboiul.
Ce credeti ca mi-a argumentat retardata asta, dupa ce am pulit-o bine  ( eu clar azi i-am scris cu carnuri multe, caci s-au taiat porcii si poate ii era pofta de ceva caltabosi ) si am si certat-o cumva constrctiv pentru idiotenia din capul ei?Dupa ce am injurat-o bine, iaca raspunsul ei :
" Mai femeie, eu am facut facultatea la stat, cea mai buna facultate din ase, cu bursa in fiecare an, cu examen serios de admitere?Tu ce studii dubioase ai, pe la ce facultati fabrici de diplome?"
=))=))=))=))
Mai, ca femeia asta este prostuca m-am convins de multa vreme, dar sa ai asa o minte retardata la 32 de ani?Frate, ce argumente sunt astea?Cum mah sa te porcaie unul si tu sa-l intrebi ce studii are?Pai ma intereseaza pe mine retardato ca ai tu sudii facute la ase, la stat?=))=)) Ti-au folosit la ceva studiile alea, asta-i intrebarea?!
 Muy bien, si eu am jurnalistica si am si master + nspe mii de cursuri de calificare pe care tu nu le ai ( daca le aveai mi le scriai sigur cu tot cu bursele tale)+ un an de stomatologie stat ( ha, crezi acum ca-s ceva mai tare la studii? ), crezi ca asta ma defineste ca fiind o persoana cu coaie mai grele ca ale altor oameni?Crezi ca asta imi da dreptul sa judec si sa arunc cu noroi, crezi ca asta imi da mie permisiunea sa intru in vietile semenilor mei si sa ii critic cum si ce-mi vine mie pe chelie ca asa cred eu ca-i bine?Ce mari cacaturi de studii ai tu ca ai facut un ASE?Pai atunci, unul care e doctor, trebuie dupa parerea ta de dasteapta din Piatra Neamt care este, sa nu ne bage in seama absolut deloc ca a facut Medicina ( care-n viziunea mea nu e ASE si nici alta facultate ca si dificultate si abundenta a noilor cunostinte ) ?Mai pizdico, stai calm pe curu tau ca eu am cunoscut oameni cu studii, nu cu ase-ul tau bursier ( faceai foamea la camin in Moxa si  te bucurai la banutii din bursa si acum ai ajuns sa te dai mare pe forumul curului meu in fata unor biete fetite botaniste care cred ce povestesti tu, spunandu-le pe unde te mai plimbai tu pe banii sotului tau -ca o sefa de sucursala nu-si permite ea sa mearga in tahiti la orice ora vrea pasarica ei- si dandu-le pe spate.), cu studii multe si grele, facute pe la universitati de prestigiu din lumea asta si nu i-am auzit ever spunand altuia ca si argument ca "tu ce studii ai ba"? Am cunoscut apoi, gloaba ce esti, oameni in adevaratul sens al cuvantului care nu aveau studii deloc, dar erau painea lui Dumnezeu si erau inainte de toate OAMENI.O alta categorie pe care am cunsocut-o, au fost cei care nu aveau studii dar aveau scoala vietii, scoala care face mai mult decat toate studille din lume,uita-te la tine ca esti zero la capitolul asta si poti face caca cu mare putere pe diplomele tale de bursiera.( sau pune-l pe nasolul de fiu-tu ca tot e vesnic cacacios de murdareste tot in juru-i  >-) ) caci nu te duce capul nici cat pe-o gaina beata.Cauti tot timpul pe google informatii si te prefaci a fi informata si desteapta, iar la discutii libere taci malc si prezenta de spirit zero.Pai daca intalnesti unul, asa ca mine putin mai trecut prin viata, te face varza.
Rautatea asta ti se trage din frustrari si din faptul ca esti neimplinita in viata ta privata.Daca ai avea satisfactii la tine-n ograda nu te-ai mai uita ce fac altii, cum isi cresc altii copiii si cum se comporta altele cu sotii lor.
Iar despre ultima fraza la care ai apelat :" dar sa stii ca Dumnezeu nu loveste cu parul." ;))>:) sa inteleg ca asta a fost asa ca o amenintare, adica mi-ai dat prafuri? Mdeah...atat te duce mintea ! Maine -poimaine aud ca te-ai dus pe la regina magiei albe sa-mi faci ceva farmece de rau cu broaste si alte d-astea.
Ca o concluzie stimabilo: ce ne-am face fara prosti ca tine, ce ne-am face fara replici ca ale tale, de cine am mai rade si cine ne-ar mai insenina zilele astea cernite de iarna?Cine mi-ar mai da satisfactii nebanuite si cine mi-ar mai scoate la iveala si latura asta cu coasta de drac? ( e long long time de cand nu am mai scos asa tare coltii catre nimeni )
Sunt buni si imbecilii la ceva pe lumea asta!!
P.S: mi-am adus aminte cum la un moment dat o oarecare tipa care traise o tragedie, ii murise un copil fiind gravida, facuse un comentariu destul de malitios, comentariu la care ce-i drept eu am pus-o la punct.Scarba de mai sus si anumite acolite de-ale ei, in schimb, au tabarat pe fatuca aia si au facut-o albie de porci ,reprosandu-i in primul rand ca i-a murit copilul si le-a innebunit pe tovarase cu povestile ei despre acea tragedie.Gestul asta m-a facut sa vomit, oamenii astia sunt cei mai mizeri in viziunea mea, cum sa-i poti reprosa unui om asemenea durere? Da, il porcai pe el cat vrei, dar nu-i bagi cutitul in rana si i-l rasucesti.Asta inseamna naspeteo sa nu ai suflet! Si sanu ai suflet inseamna si modul de a-i jigni indirect-asa cum ai facut-o tu- pe cei care nu au ASE-ul la stat cu bursa.Oare cum oti povesti cu fete simple din anturajul "prietenelor tale virtuale" care sunt coafeze sau n-au decat liceu?Vai, o mare rusine ca te cobori si la nivelul celor fara ASE la stat si cu bursa.NT,nt, nt ce rusine !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu