18 decembrie 2009

Precizari



         Fireste ca dupa articolul de ieri, s-a dat sfoara in tara prin mailuri si m-au citit si forfecat care, cum au putut.Casuta de mail mi-a fost burdusita cu tot felul de comentarii.Ceea ce vreau sa precizez este ca la acest post nu accept nici comentarii pozitive si nici negative venite de la anonimi.Motivul?Mi se pare de mare cacao sa-i scrii unui om si sa-ti spui tu parerea, dar te ascunzi in spatele unui anonimat fara sa-ti asumi responsabilitatea celor scrise.
Deci, dragi anonimi de vineri, vreau sa va precizez cateva lucruri clare :
- parerile voastre imi sunt foarte indiferente atata vreme cat eu nu le-am cerut !
- cat timp nu esti implicat intr-o poveste de genul, nu cred ca poti judeca si emite pareri, caci nu te-a hartuit nimeni 2 luni de zile pe mail, forumuri publice, pe messenger ,etc.fara motiv.Daca ai impresia ca adevarul este undeva la mijloc, apoi si parerea ta sa ramana la mijloc!
- nu-mi trebuie si am mai spus-o sa ma placa niciuna din muierile alea de pe forumul unde madamme isi facea veacul, nu trebuie sa ma citeasca nimeni si mai ales nu dau 2 bani pe faptul ca-mi gadilati retina scriindu-mi ca al meu Gugulufix e frumos.O stiu, o vad,mi-o spun zilnic altii, daca mi-ar scrie alt anonim ca e naspa tot la bascheti m-ar durea si mi-as vedea de treaba mea.E copilul meu si sunt sigura ca si de mine, de calitatile lui!
- nu cred ca este cazul ca din toata sleahta aia a doamnei, de prietene virtuale, sa-mi dea vreuna lectii de morala, am certitudinea si siguranta faptului ca eu in viata mea nu am terfelit pe nimeni in modul cum am fost eu terfelita de loaza asta de muiere, am la fel constiinta impacata ca nu mi-am permis in viata mea sa jignesc persoane ( pe cele cunoscute nici atat, dar nici pe necunoscutii din lumea virtuala), sunt convinsa ca nu poti judeca un om atata vreme cat nu esti clar in pielea lui, daca nu mi-a placut de cineva am terminat orice legatura cu respectivul personaj si cu asta basta.Nu obisnuiesc sa ma ocup de lucruri abjecte ca cele facute de cretina respectiva, in schimb sunt OM si rabdarea mea are margini si limite clar delimitate.
- nu permit sfaturi sa-mi fie date de la persoane care nu au nici in clin si nici in maneca cu mine, persoane cu care n-am stat la povesti ever, persoane care ma "cunosc" din relatarile duduiei.
- nu ma intereseaza absolut deloc sa am suflet si sa iert astfel de idioti care-ti calca in picioare si-ti terfelesc familia si copilul si sotul.Ba , din contra, la prima intalnire ii aplic si 2 zmetii peste fata-i boccie ca sa stie pe viitor ca oamenii nu-s cacatii ei si poate ea sa faca ce doreste cu ei! Sunt astfel de imbecili pe lume care nu percuteaza decat jigniti si loviti, sunt mai rau decat un animal.
- si ultima faza destinata "unui anonim", care imi spunea ceva legat de copchilul moldovencei cu pricina si de faptul ca nu am suflet : ia asculta si tu draga, asta de-ti place sa emiti judecati de valoare sub anonimat, dar cand idioata a jignit-o pe respectiva careia ii murise copilul asta n-o mai vazusi?Iete brau' unde statea Pilat din Pont si s-a trezit ea sa-mi faca mie morala pestelui.Fleosc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu