6 decembrie 2009

De Mos Nicolae !

In primul rand as vrea sa le urez tuturor celor care poarta numele Sfantului Nicolae, un sincer La Multi Ani !!
In al doilea rand , in fiecare an aceasta sarbatoare imi aduce aminte de copilaria mea, o copilarie fericita, o copilarie indestulata, fara griji si necazuri, o copilarie asa cum si-ar fi dorit poate multi copii sa aiba.Imi amintesc, cum sarguincioasa imi stergeam an de an in Ajun ghetutele si le lustruiam, imi amintesc cum dimineata la ora 6 o trezeam pe mama sa mergem sa vedem daca a venit Mosul ( mi-era cumva frica sa dau ochii cu el, desi imi spusesera clar ai mei parinti ca pe Mos Nicolae nu-l vede nimeni niciodata, el intra pe gaura cheii, se face subtire de tot si intra prin yala - ce timpuri , ce copil eram sa cred asa ceva :) ) , totdeauna gaseam acolo in ghetute o scrisorica de la el, totdeauna imi scria ceva care sa-mi faca sufetelul meu de copil sa vibreze, primeam an de an dulciuri dar intotdeauna de Mos Nicolae am primit un joc educativ corespunzator varstei mele.Atunci am primit cele mai frumoase jocuri care mi-au marcat copilaria, gen : Piticot, Scrable, sah, Domino si Monopoly.
Tot atunci eram un copil fara griji, fara probleme, fara a sti si a lua in seama de guvernanti, alagerei, voturi, crize economice mondiale, ani grei si cu neajusunsuri, lipsa de fonduri,etc.Traiam frumos, pur si inocent, fericirea consta in lucruri mici si banale dar eram un copil fericit care devenea total extaziat cand incepeau Sarnatorile de iarna!
Iubesc si acum perioada asta, iubesc enorm copilul din mine, il iubesc pe Mos Nicolae !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu