15 decembrie 2009

La ce sa ne mai uitam la TV?

In ultima perioada,cu exceptia stirilor, nu mai am niciun chef sa mai  deschid tv-ul si sa mai urmaresc cate ceva.Motivul?A innebunit complet media romaneasca, toata presa a luat-o razna efectiv.Avand in vedere ca-s absolventa de jurnalism, in facultate eu am invatat cu totul si cu totul alte lucruri despre ce inseamna presa si mass-media in general.Azi cum deschizi tv-ul, cu exceptia politicii cu care ne-au asasinat toate posturile - vorbarie multa si proasta- nu poti vedea decat pitipoance ordinare, arse de cate unul d-asta cu ceafa lata si buzunarul plin, pitipoance venite de pe te miri ce coclauri si ajunse vip-uri.
Ca vezi pitipoance, c-o vezi pe idioata de Moculeasca si scandalurile ei inchipuite,



 c-o vezi pe balena de Nikita si aberatiile ei...



parca nu e atat de grotesc ca atunci cand vad transexuali de toate marimile, formele si varstele mediatizati pana la intoxicare pe toate canalele ca si cum sunt un exemplu al societatii in care traim si e bine de vazut si bagat la cap ceea ce fac ei.Ma mir cum posturi de tv, cat de cat normale, s-au facut atat de naspa incat mi-e greata efectiv.Exemplu:




 Nu exista seara sa nu zappez si sa nu vad personajele cu pricina plus alte si alte grozavii.La acasa tv de exemplu, ne prezinta tot felul de no-name-uri, de care n-a auzit nimeni vreodata, vedete peste noapte, siliconate si botuxate maxim, impachetate si para frezate, madamme care freaca maimuta pe la Dorobanti poate , poate le-o agata si pe ele vreun Codin, vreun coios d-ala plin de banii taticului.



Am scapat de Ciumac, Tolea si inmormantarile in direct cu vaiete multe si cat mai dureroase, ca sa dea bine pe sticla, si acum il avem mediatizat pe golanul imputit de Serghei Mizil care injura in direct de morti si raniti si spune contextual la o tv publica :" in Romania cine are bani si pula mare fute-n cur pe oricare! ".Asa o fi stimabile, dar pana sa ne vina randul la futut, te rugam sa stai mumos acasa si sa-ti vezi de viata de mahar comunist.
Exista apoi o alta emisiune care ma scoate din minti, "emisiunea lui Carpatos" , vorba Nikitei, emisiune unde se promoveaza absolut toate loazele din tara asta care dau banutu'.Mi se pare apoi extrem de exagerat ca pe un post cum este protv-ul ca si pretentii, sa pomovezi asiduu manele si tigani, sa ma intoxici cu Statica si Flacarica, cu stirile de la ora 17 unde se prezinta numai gerontofili, zoofili si criminali in serie.Urmeaza apoi alte posturi de tv care au emisiuni precum :" Schimb de mame "," Super- nanny", " Fata lu' tata " si alte cacaturi similare, emisiuni regizate complet, care sunt facute special pentru un anume segment de populatie romaneasca, emisiuni pentru oamenii cretini.Am ajuns sa ma uit numai pe posturi straine sau...la TVR1.Culmea, incet-incet, acest post public s-a transformat in ceva de calitate, serios, de bun-simt.N-am vazut la tvr nicio pitipoanca, nicio Nikita sau Moculeasca, iar de transexuali nici nu poate fi vorba!Asa ca, tvr1 si tvr2, tvr cultural si posturi straine voi urmari si de acum incolo cu mare drag, restul...pot disparea din grila mea de programe tv, nu ma privesc, nu vreau ca al meu copil sa aiba habar macar, ca exista pe lume personaje sau specimene gen Naomi si Nikita.
Punct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu