29 aprilie 2011

Nunta de poveste cu printi si printese

 
         Povestile de iubire care se termina cu happy-end sunt totdeauna prilej de emotie pentru multi oameni, dar atunci cand povestea de dragoste are ca protagonisti un print si o printesa lucrurile sunt si mai frumoase si mai duioase, sunt mult mai elegante, rafinate, cu staif si tinuta regala.
Povestea lui Kate si a lui William este mai cu seama o poveste impresionanta, cu cat actuala ducesa Katherine nu are sange nobil , ci este o distinsa ( fosta) domnisoara din randul poporului britanic.Cate n-am visat cand eram mici sa devenim printese, sa vina Fat-Frumos pe calul lui alb si sa ne duca intr-un palat unde sa traim fericiti ever after?
De cate ori n-am auzit de la femeile din familiile noastre ca astea sunt vise si mai bine ar fi sa ne ancoram in realitate , sa ne gasim un " print" ca sa nu ramanem singure domnisoare visand la povesti nemuritoare.Si totusi , uneori povestile  nemuritoare, uneori visele se implinesc si daca n-am visa si n-am spera nu am trai.
Asadar se poate, se poate ca inima unui print sa fie cucerita si de o oarecare fata cu stare, dar cu educatie si clasa, caci Kate Middleton chiar este o faptura rafinata, cu clasa si cu eleganta.Slabuta si cu-n chip inocent, fara machiaje si bijuterii stridente, azi m-a facut sa plang, sa rad, sa vibrez de fericire si sa retraiesc emotii pe care le-am trait cand am fost si eu mireasa.
Au avut o nunta rafinata si cu stil, asa cum cere eticheta unei case regale, au avut invitati pe masura, tinute elegante si oameni din inalta societate a mai multor tari.M-am bucurat enorm sa vad de cata decenta au dat dovada la momentul "sarutului din balcon", m-am emotionat tare la juramintele de iubire ce si le-au facut unul altuia in biserica Westminster si am lacrimat vazand multimea de oameni adunati in calea lor pentru a rezona cu cei doi miri, in marea zi a vietii lor.
Mai mutl decat o nunta a fost un spectacol, un spectacol maret si elegant la care am luat parte indirect, dar totodata stand in primele randuri, in fata televizorului.Am urmarit cu sufletul la gura intreaga ceremonie spectaculoasa, m-am bucurat ca am putut sa vad  cum s-a desfasurat o ceremonie de nunta princiara si azi m-am decis: cand voi fi mare vreau sa ma fac printesa !
Celor doi proaspeti insuratei le doresc din suflet o viata tihnita , presarata cu multe bucurii si copii sanatosi si fericiti care sa le duca mai departe numele si faima!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu