4 noiembrie 2009

Cum petreci noptile atunci cand ai vecini " misto " rau

Nu stiu cati dintre voi ati fost "binecuvantati" cu o vecina ca a mea, eu sigur insa, am sa-mi iau campii sau o astept la cotitura si-i trag cu ceva in cap!
Din seria marilor mele cosmare face parte si momentul in care mi-e somn de pic, ma culc si atunci cand intru in starea aceea premergatoare somnului profund, aud tot felul de zgomote si urlete si ma trezesc... dupa care mi-e greu sa mai adorm la fel de usor.Imi place mult sa dorm si daca nu-s odihnita nu prea ma simt ok, am o stare de irascibilitate si disconfort intreaga zi.
In apartamentul de sub noi, apartamentul in care momentan locuieste vecina cu pricina, s-au instalat de-a lungul celor 10 ani de cand stau aici numai "aratari". Proprietareasa e plecata din tara de ani de zile si apartamentul a fost vesnic inchiriat dar nu stiu cum s-a intamplat ca numai unor psihopati.La inceput au locuit vreo 4 ani-si aia au fost ce-i mai ok chiriasi - niste cetateni arabi care s-au comportat bine si civilizat pana in momentul in care sotia s-a intors in tara de bastina si venea numai in vizita aici iar sotul a inceput sa vina acasa cu tot felul de curvulite romance pe care le agata te miri pe unde.Intr-o noapte a venit sotia intr-o vizita inopinata si de acolo a inceput tambalaul, tambalaul care a tinut vreo 3 ore atunci, in miez de nopate cu scaune aruncate, urlete si batai, alergaturi prin casa si voci de catele ajunse la paroxism.
S-au carat arabetii si o vreme a fost iar liniste...pana cand s-au mutat alti naspeti, de data asta unii de-a dreptul cretini, un moldovean si cu al lui baiat, moldoveni de peste Prut, carora le placea "uleiul" si seara de seara dupa ce-si " ungeau " bine instalatiile, incepea dupa ora 1-2 dimineata cosmarul: aruncau cu sticle prin casa si le spargeau, se bateau intre ei si ce era si cel mai odios, tatal urla la fi-su cat putea :" acum te opmor, am cutitul in mana si-l bag in tine, auzi?". Iaca inchipuiti-va daca puteti cum e sa mergi a doua zi la job si sa vrei sa fi fresh cand in fiecare noapte te trezesc niste animale d-astea ucrainiene care se "omoara" intre ei.Dar nici macar nu se intampla ca sa stim o treaba: unul mergea la Scaraotchi si altul la Rahova si uite-asa ne potoleam si noi poate.
Pana la urma la sesizarea mea si a altor vecini disperati de cei doi uleiati, s-au carat si astia din bloc.O vreme a fost super fain ca s-au mutat o mama si o fetita si a fost totul in regula si linsite.Chiar povesteam cu al meu sot ce viata faina ducem acum fara incidente nocturne.Numai ca fetita de atunci este idioata de azi, pe care as lega-o de-un pom in pielea goala si as tine-o acolo pana ar crapa!
Pana sa-l avem pe Guguluf .am trecut cu vederea si muzica tare la ore nepotrivite si tipetele ei de nebuna si ...si...Am zis ca e pustoaica si asa am fost si noi la varsta ei, astia din generatia de azi sunt majoritatea cu avioane in cap so...intelegem situatia.Insa...situatia a devenit de-a dreptul insuportabila, simt ca imi plesneste capul si acum de nervi si adrenalina imi inunda tot creierasul numai cand ma gandesc la noaptea ce tocmai a trecut.
In afara faptului ca de pe la inceputul anului cand duduia a inceput cu crize de isterie pe care i le facea maica-sii ( de altfel muma-sa o femeie normala, la locul ei, dar care n-a stiut sa-si educe idiotenia de ploada ), cu zbierete de-a dreptul infernale si usi trantite pana cade tencuiala vecinilor, la ore total de-a poola, in miez de noapte cand e somnul cel mai dulce, acum a terminat liceul si nu are scoala, nu are job, nimic, sta ca omida cu burta in sus toata ziua si noaptea in pielea mea o apuca party-urile.Frate, am fost o data, de doua , de trei ori la ea la usa, am discutat cu ea si i-am explicat ca-mi trezeste copilu' si nu numai ca mi-l trezeste, dar mi-l sperie cumplit cu zgomotele pe care le face cand tranteste usile.Prin vara, prin august, intr-o duminica dimineata la 6, a batut-o ma-sa si urla de parca o omoara unu'; mi-a trezit Guguluful care speriat a plans in hohote juma' de ora; ducandu-ma la usa la ele, raspunsul ma-sii a fost :" fetita mea are o criza de nervi, va rog sa intelegeti !".Offf a cata criza de nervi avea "fetita ei" ? I-am spus ca nu mai inteleg nimic si s-o sedeze sau s-o duca la numarul 9 frate daca e nebuna " fetita ", nebuna ca urla in miez de noapte sa-i dea bani si s-o lase in club???Halal nebunie !! De sedat...vorbeste lumea ca se sedeaza singura, ca-si baga la greu in vena, eu,una, de cate ori am vorbit cu ea parea ok si lucida, insa vecina de deasupra mea mi-a zis ca a vazut-o cazuta pe scara si baga la vena cu unu' langa ea.Habar n-am si nici nu-mi pasa, tot ce vreau eu este sa dorm linistita noaptea si sa imi lase puiucul sa doarma fara tresariri si sperieturi.Sa-si bage in poola mea odata o supradoza, sa doarma non stop freaky asta!
Azi-noapte- dupa ce acum 3 zile m-am dus iar la ea la usa ca la ora 1 noaptea asculta trance la blana  si m-a rugat s-o iert ca e ziua ei si face si ea o petrecere, stie ca am un bebelus si ca ma deranjeaza dar promite sa nu mai faca nici scandaluri, nici muzici,nimic, e ultima oara si ma roaga sa nu afle ma-sa ca e plecata in strainatate si o bate rau cand vine ! - ma culc pe la ora 12, franta de oboseala, dupa multa vreme de cand n-am mai avut starea asta,  simteam ca-mi vine sa vomit de la oboseala, dorm pana la ora 1 cand incep frate niste tranteli si gemete si o voce de barbat care urla ca dementu' ( cica de placere s-ar spune ), copilul se trezeste iar plangand, il linistesc,il adorm la loc, ma gandesc iar ( ce rau este sa fi tolerant in situatii d-astea ) ca nah ! poate o fute, o oboseste si se culca dracu' sa ne linistim cu totii.Da de unde? Dupa futai merg la baie si fac baie cu chioteli si rasete (deh! doar erau oamenii fututi si se simteu bine,nu?), vin inapoi in dormitor, incepe dobitocul ala sa rada si sa vorbeasca tare , dau si televizorul super tare cu un film sa auda clar accentul englezesc al actorilor, timp in care nu stiu caruia dintre ei ii cade ceva din mana sau arunca cu ceva pe jos si-mi trezesc iar copilul speriat care plange iar din somn.
Numai cine are copii imi poate intelege furia, cred, in clipa aia ( se facuse ora 3 dimineata si eu stateam planton sa linistesc copilul care plangea ) i-as fi impuscat cu sange rece! O urasc atat de mult pe vagaboanta asta ca as linsa-o cand il vad pe Bimbix cum se trezeste tresarind si ridicand manutele sus sa se apuce de ceva si-l buseste din somn un plans nebun.Adica cum sa nu fiu revoltata maxim cand eu vorbesc cu D. pe un ton super calm in casa, nu tipam, nu il ducem in locuri care l-ar putea stresa, nu ascultam muzica tare de tot, nici volumul la tv nu-l dam tare tocmai pentru a creste copilul linistit si mi-l streseaza si imbolnaveste o catea d-asta in calduri !!
Normal ca azi-noapte am avut un acces d-ala de furie oarba si am coborat la ea la usa , am batut si eu ca nebuna, n-a deschis dar am auzit-o ca se uita pe vizor.M-am dezbracat total de caracter si i-am zis eu sa-i ajunga.In plus, am chemat si politia ca am zis ca nu mai vreau si nu mai suport sa stea asta aici.Pe bune, am asa o criza acum ca nu ma las pana nu le evacueaza pe nenorocitele astea de aici.Si uite-ma cum stateam eu la ora 4 dimineata in scara blocului, la intrare, sa astept politia sa intre in bloc, ca daca sunau la interfon iar imi trezeau copilul.Duduia in calduri s-a speriat cumplit, n-a deschis usa fireste, stie ca a fost vizitata de politisti ca au batut si aia in usa si ii mai si strigau "politia, deschideti usa ! " ( ma bufneste si rasul, doar mascatii lipseau ), s-a potolit apoi instant si am putut sie u dormi ca omu' de la 4:30.
Azi insa ii vin de hac, dupa ora 14 sun la politistul de proximitate, i-o bag si p-aia cu datu' in vena si astia cand aud de "calmante" vin si-si dau tot interesul si sa-i dea catelei o amenda intial dupa care ii fac atatea plangeri la politie pana o s-o dea dracu' de aici sa ne lase sa dormim.
Pe D. nu prea vreau sa-l atat si sa-l bag adanc in poveste ca si-asa e obosit vraiste seara si daca-l mai si asmut ma tem ca se duce peste ea si ii da vreo bataie sora cu moartea si ne gasim beleaua, asa ca mai rezist cateva nopti ( sper insa, sa nu mai stau prin scari de bloc ca aurolacii la 4 dimineata, ca mi-au inghetat toate cele azi-noapte ) si las police-station-ul sa-si faca treaba !!!
Ma duc sa incerc sa adorm putin ca-s zombie dupa noaptea petrecuta cu vecina :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu