15 martie 2011

Anii 60

Un cuplu  casatorit prin anii 60,isi sarbatoreste nunta de 40 de ani intr-un mic restaurant linistit si romantic.
Dintr-o data la masa lor apare o mica zina care le spune:
Pentru ca sinteti un cuplu exemplar si pentru iubirea voastra  reciproca in tot acest timp ,va indeplinesc fiecaruia o dorinta!
Sotia spune:
Vreau sa calatoresc cu sotul meu drag in jurul lumii!
Zana flutura bagheta magica si apar 2 bilete  de calatorie in mainile ei.
Sotul s-a gindit un moment si spune:
Ei bine,asta e o oportunitate care nu-mi va veni de 2 ori.Imi pare rau iubirea mea dar dorinta mea este de a avea o sotie cu 30 de ani mai tinara decit mine!
Sotia si zina  au ramas profund dezamagite.
Dar dorinta este ... dorinta.Zina a fluturat bagheta magica si minune!....sotul a devenit de 92 de ani!.
Morala acestei povesti:Barbatii nerecunoscatori ar trebui sa  nu uite ca zinele sint totusi de sex feminin!...
Trimite aceasta pilda oricarei femei care vrea sa rida si barbatilor care ii pot face fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu