13 decembrie 2010

Ganduri ( ne)potrivite

Uneori, cand am chef si mai ales timp, il pierd intr-un mod absolut imbecil, dar binefacator la dispozitie.Stau si port "discutii" cu femei destepte, invatate, dar mai ales sobre, din blogosfera.O fac numai atunci cand pot rade cu toata gura de personajele cu pricina, numai atunci cand sunt sigura ca cea pe care am ales-o ca si interlocutor se va enerva la culme.Caci da, scopul meu este sa nu o las pana nu ii ridic tensiunea si adrenalina si ce mai vrea ea sa i se ridice.
Azi am gasit o astfel de duduita, mare profesoara si traducatoare de limbi ( straine , nu va ganditi la alte cele ) care s-a oripilat toata de postarea mea anterioara.Nu am inteles exact daca s-a oripilat de ceea ce am scris eu sau de ceea ce ii transmiteau cu toata gura Parazitii sau daca s-a oripilat ca am comentat pe blogul nesimtitei care infiera mamicile "miloage".Nu mi-a fost clar ce a suparat-o pe duduita traducator, ideea este ca nu a avut loc de mine si m-a intepat.
In toate cazurile astea de dudui decente , sobre si cu valori morale, accentul discutiei se pune pe valorile mele morale si pe Ayan.Desigur ca intotdeauna ele sunt cele care sunt foarte preocupate de soarta copilului meu.Off , cu atata preocupare din partea lor  cred ca daca ar dona fiecare cate un leu, am construi un alt Ateneu.
Duduia de azi a fost foarte afectata de cele spuse/scrise de mine, imi imaginez cat de tare s-a aprins nervos, caci la un moment dat mi-a scris " băi, fii bucuroasă că a fost virtual dacă erai în faţa mea îţi lipeam 2 să te trezeşti la realitate." Hahahhaaha, chiar si acum rad de cele afirmate de tipesa asta.
Vreau sa cred ca imi tragea 2 dintre limbile straine vorbite de ea, caci nu cred ca alte 2...orice ar fi fost alea 2 ...mi-ar fi putut trage ea mie, ever.Anyway...am lasat-o sa creada ca e desteapta, ca m-a pus la punct si ca a avut ultimul cuvant.Numai ca intotdeauna zanele astea foarte culte, citite si para educate, genul ala de muieri care rosesc pana-n varful papilelor la auzul unor cuvinte mai obscene ( vai, ce tare mi-e scarba de genul asta de mimoze, care si-o vara de n-au aer, dar sunt efectiv socate cand aud un cuvant mai deocheat ) nu au in repertoriu lor decat raspunsuri de genul" atata poti, nu ma cobor la nivelul tau, atat ai inteles tu, esti la alt nivel decat mine, etc." Si am urmarit ca-n toate polemicile blogosferice, duduile care se cred extrem de inteligente si interesante dau acelasi gen de raspunsuri neargumentate si lipsite total de esenta.Daca le ataci si le pui sare pe rana ( ah! si mie imi place de innebunesc sa le provic pe proastele astea ) bat in retragere si iti scriu sec" te las cu ale tale" .Pai nu ma lasa duduita, invata-ma tu sa fiu altfel decat sunt, sa rosesc cand aud cuvantul ala ( ala de-ti aduse zambetul pe buze si pe taste, la un moment dat ).
Si cand nu mai fac fata nervos si sunt puse bine la zid ( of si eu doar m-am distrat putin, unde sa ma prinda nervoasa una d-asta! ) ii cer aluia de are blogul sa dea block.Si atunci simt o satisfactie imensa, uriasa cat un orgasm, da, da, se poate spune ca am un orgasm mental.Motivul?Am reusit sa-i ridic adrenalina unei alte proaste.Si Doamne sfinte cate sunt in blogosfera...
Ideea care ma intristeaza este ca aceste proaste se inmultesc  sau deja au facut-o ( cum e  cazul proastei asteia care se intreaba ravasita cum sa actioneze cu un copil de 4 ani care face crize de personalitate,  dar se da mare cadru didactic?!) si le dau o atare educatie progeniturilor lor.Iar baiatul meu va intra in contact su specimene crescute si educate in acest fel, personaje care judeca lumea dupa poleiala si care emit niste "adevaruri absolute " numai de ele intelese.Sa nu mai zic, daca ii va pica cu tronc vreo fatuca crescuta de-o asemenea mama?Lumeeeeee ce ma fac in cazul ala? Mi-e rau de pe acum numai gandidu-ma la acest lucru...
Si ca sa fie duduita erudita linistita, plodutul meu va fi invatat de mine sa nu faca altceva decat sa le dea clar un mare ignore celor de felul acesta.caci daca intentia mea este de-a-l educa sa nu faca diferente intre oameni, pe zi ce trece, citind zilnic proaste d-astea , imi dau seama ca e musai sa faca diferente si sa-i ignore tratandu-i cu superioritate pe cretinii astia.Nu numai ca nu te poti enerva, ba ii mai si compatimesti!
Cat despre alea 2...i-am spus si revin...sa nu ma uite cumva cu alea 2, ca si virtuale sunt dementiale ! ( de limbi straine e vorba, da? ) :-D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu