25 martie 2010

Minte de ginecolog

Bancul asta mi-a alungat toti norii din viata mea :-))

Un tip vine acasa si îsi gaseste sotia dezbracata pe hol facând spagatul. 
- Ce faci aici draga, întreaba sotul?                                     
- Uite dragul meu, am facut yoga aici pe hol si nu mai pot sa ma ridic pentru ca mi s-a lipit ca o ventuza de gresie. Încearca tipul sa o ridice ... nimic. Cheama si vecinul sa-l ajute ...nimic!           
- Nu ai un ciocan sa spargem gresia din jurul pasaricii, întreaba vecinul?                                                                    
- Esti nebun, zice sotul! O placa costa 150 de euro! Mai bine ma duc sa  chem salvarea! Pleaca tipul si când vine, vede ca vecinul se juca cu tâtele nevestei. Sotul revoltat:                                                           
- Cum iti permiti asa ceva?!?      
- Pai m-am gândit sa o excit pâna se umezeste ... ca sa o împingem pâna în  bucatarie unde e gresia ieftina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu