20 decembrie 2011

Craciun fericit !

2 comentarii:

  1. An de an avem asteptari, sperante si dorinte pentru ziua de Craciun! Acestea pot fi sau chiar sunt in contradictie cu ale celei sau celui de langa noi! Imi doresc pentru tine cat si pentru cei de langa tine ca toate asteptarile, sperantele si dorintele sa fie in acelasi sens cu ale celor care te inconjoara cu prezenta lor fizica sau prin simplu fapt ca se gandesc la tine!
    Un Craciun fericit si plin de liniste dar si implinirea acelor asteptari, sperante si dorinte care nu fac altceva decat sa-ti ofere bucurie si satisfactie sufleteasca…tie si celor din jurul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: foarte frumoasa urare, mi-a ajusn la suflet.Iti urez si eu numai bine, liniste sufleteasca si pace interioara.Mie mi-a lipsit anul acesta, din pacate.Mi-as fi dorit si sa stiu cine se ascunde in spatele anonimatului.La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere