21 octombrie 2010

Dispută religioasă - de Ion Pribeagu

 Dispută religioasă -
   
Desi port o mare stimă
Si am respectat mereu
Si pe popă si pe pastor
Si pe rabinul evreu.


Totusi eu am o remarcă
Desi nu e paradox
Insă cel mai vesel popă
Este popa ortodox.


Fie praznic, nunti, botezuri
Sau la orice slujbă sfantă
Chiar si la inmormantare
Popa cantă, popa cantă.


Dar cel mai destept dintr-insii
Mai dibaci, mai diabolic
Este fără indoială
Bruder, pastorul catolic.


Auziti iubiti prieteni
Ce abil, ce diplomat
Pe toti tinerii ii insoară
El rămane neinsurat.


Cel mai crunt insă-i rabinul
Ăsta, merge-n contra firii
Vrea mortis ca să distrugă
Fericirea omenirii.


Auziti ce barbarie
Zău că merită bătaie
Unde trebuie să adauge
Rabinul de acolo... taie!

2 comentarii:

  1. ...rabin ma fac...rabin ma faaaaaaaac:)))..sa vezi pe cati am sa popesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-as fi facut rabin, daca imi permitea....sexul :-)))

    RăspundețiȘtergere