27 ianuarie 2010

Am invins!

Ma dor toate cele, ma doare burta, ma dor picioarele si ma dor bratele.De ceva timp acul cantarului se incapatana sa ramana la o anume greutate si cu tot ce faceam, cu cat ma infometam mai tare cu atat si el se incapatana sa nu se miste.M-am enervat rau! Mi-am spus ca il voi invinge oricum.N-am timp si bani acum sa merg la sala, nu ma omor dupa miscare mai bine spus si mai corect ( altfel s-ar gasi si timp si bani) dar mi-am luat un angajament fata de mine insumi si ma voi tine de promisiune.In fiecare seara, timp de 40 minute fac acasa in fata pc-ului miscarea de care am atata nevoie.In sfarsit pot executa toate exercitiile fara sa mai simt durerea de la operatia de cezariana.Dupa exercitii ma simt bine, am tonusul ridicat, as muta muntii din loc.In doar 8 zile am slabit 3 kg.Deci, am invins!
Exercitiile pe care le fac zilnic sunt acestea:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu